Recenzie (18)
Návrat Temného rytiera (2012)
Tohle si asi nikdo nepřečte, ale kde kdo sakra přišel na to, že film má spolurežisérku Jillian Armenante???!!! Ani IMDB, ani wiki (vím, že to není úplně superrelevantní zdroj), ani TITULKY filmu to nikde nezmiňují! Jinak film super! Ano, filmem zmítají klišé a asi od 35.minuty filmu divák tuší, jak bude vypadat závěrečná scéna, nicméně Nolan mě i přes hodně výhrad k jeho vypravěčskému stylu dokáže vždycky vtáhnout do děje. V půlce filmu jsem se přistihl, že si přeju, aby film ještě ani zdaleka nekončil a abych se mohl staromilsky hrdinským příběhem Temného rytíře dál výborně bavit. Film rozhodně není plochý, Bale hraje zase dobře a ne tak stroze jak v předchozích filmech, Hardy je charismatický. Film není lepší než dvojka, ale jedničku u mě překonává hravě.
Eddie - náměsíčný kanibal (2012)
Fajn nápad, ale naprosto nevyužitá postava Eddieho a celkově odfláklé, rádoby ležérní zpracování.
Drazí zrazení přátelé (2012)
Výborní herci, dobrá atmosféra, trochu absurdity. Další zajímavá záležitost z Maďarska.
Raj: Láska (2012)
Hodně nepříjemný a zajímavý film, jen ta stopáž mohla být o 20 minut kratší.
Sladký život kurev (2011)
Od pohodových Thajských sociálních pracovnic, které hlavně řeší, jak si ještě více sexem přivydělat a které doplňky a kabelky si koupit, přes bangladéšskou stoku, která vás nejspíš rozplaká, nebo přinejmenším donutí skřípat zuby, po mexickou sex vesnici, v níž žijí sexuchtivé, nafetované, i živořící prostitutky. Rozhodně zajímavý počin, především část z Bangladéše je skutečně zážitek.
Skúška (2011)
Poctivá žánrovka, ideální stopáž, dobrá atmosféra.
Za kopcami (2012)
Měl jsem fyzické a psychické problémy film vydržet, a to si myslím, že vydržím hodně. Motivace a chování postav trochu podivné a nelogické, ale poblázněnost dostatečná, aby byl film zajímavý. Nicméně jen pro silné povahy (ne kvůli nějakým kruťárnám), protože takový film neuvidíte často...
Mlčení moře (1949)
Posledních 20 minut vás zasáhne a dá vrchol Ebrennacovu filosofickému monologu.
Alpy (2011)
Není to Špičák, ale film pořád stojí za shlédnutí, protože ústřední myšlenka je skutečně originální.
Zem bez zákona (2012)
Hardy film drží v lehkém nadprůměru. Jinak spíš rutina, pár dobrých vtipů, ale jinak lehce repetitivní scénář Nicka Cavea horko těžko utáhne 115 minut.