Recenzie (2 023)
Dokonalý zmysel (2011)
Perfect experience.
12 kôl (2009)
Harlin se rozhodl si natočit vlastní Die Hard 3. A proč ne, akce mu docela jde. Ovšem casting je katastrofální. Nevím jakou má Cena cenu, pro mě je ale bezcenný. Gumáka připomínající ksicht zachraňuje Paulovou po botoxu (Scott) a velitel FBI má charisma podložky do vany. Jinak bych přidal i hvězdu.
Loft (2008)
Velice dobrý krimi thriller který udrží v napětí víc než čekání na vítěze golden fógla. Nečekané zvraty a žádné zvratky, belgičani zaujali.
Traja mušketieri (2011)
Anderson bez naslinění znásilnil Dumase. Však proč z toho neudělat moderní podívanou? První třetina ok, se zjevením vzducholodí ale přichází i zbytečná stupidita. Na jedno pokoukání a goodbye....
Moje bláznivé dvojča (2011)
Sandlerův humor jsem měl vždycky rád pro jeho balancování na hraně trapnosti a blbosti, tohle je však jen blbost.
Špeciálna jednotka (2011)
Líbilo. Sice to nechce moc přemýšlet, ale jako kydlící akce natočeno dobře. Pro militantní hovada příjemný snímek. A doporučuji pro ně i sekci zajímavosti.
Neriadená strela (2010)
Po delší době příjemná britská komedie s nádechem "crazy" a francouzské taškařice. A není divu - jde o remake.
Znovu a inak (2011)
Theron měla být nominovaná na Oscara. Výborný film který mě hodně bavil.
Hotel Paradise (2012) (relácia)
Pozorovat prasata v chlívě je větší zábava, víte že bude zabijačka. Tvůrcům i účinkujícím bych chtěl do budoucna popřát snad jen válku a hladomor...
Melancholia (2011)
Po sledování Antichrista jsem měl pocit že mě znásilnili ananasem. A než znovu vidět Melancholii, raději ten ananas.