Recenzie (2 009)
Hlad (2008)
Intenzivní a syrový zážitek pro otrlé.
Lidská stonožka (2009)
Respekt hercům. Jde o to že vám Mengele přišije k hubám prdele. Velmi bizarní a výjimečně estetický film, který stojí za pozornost. Doporučuji k romantickému večeru. I když bude váš poslední.
Vzkvétání (2011)
To jsem si naběhl. Pseudoblábol o tom jak se všichni musíme mít rádi, kdo nás řídí .......a všichni potom nastoupíme na kometu aby nám nebyla zavedena anální sonda. Fuj. Parsifal rulezzz.
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Režisérský skvost kterému do dokonalosti chybí jen trochu víc napětí. Obrazově dokonalé.
Kontraband (2012)
Solidní žánrovka, která ale nezanechá v paměti stopu. Příjemné pokoukání, dementní švára, pašerácké nokturno.
Vražedná opatrovateľka (2011)
Docela zklamání. Čekal jsem alespoň průměrnou komedii a dostal snůšku blbosti. Rockwella je pro takovéto filmy škoda.
Čierna hodina (2011)
Strašný. Scénář je retardovanej, logické chyby buší do očí a zpracování televizní. Strašný.
Úkryt (2011)
Super. Čekal jsem nudnou záležitost, ale po pozvolném začátky film zatne drápy a už nepustí. Výborně zahrané a parádní konec.Na nic nečekejte, tohle je hutný zážitek.
Deti moje (2011)
Zklamání. Je to hezký filmek, ale čekal jsem víc a zanechal mě chladným. Oči mi nevlhli, nudle se nespouštěla....
Událost (2010) (seriál)
Ze začátku nadšení které postupně upadalo... Flashforward rozhodně lepší.