Recenzie (2 009)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Větší, hlučnější, temnější....a přeci tomu trošičku něco chybělo. Možná lepší záporák, než UI zdrhající přes internet. Whedon umí perfektně rozdělit role tak, aby nikdo nepřišel zkrátka, akci zvládá výborně a vtipu ke škodě maličko ubylo. Parádní kino blockbuster to ale je.
Cargo - Da draussen bist du allein (2009)
Je škoda, že to nevyšlo, například prostředí a atmosféra mají něco do sebe. Vše zabíjí dlouhá stopáž a ....prostě jsem to nepochopil, takže buď jsem idiot já, nebo je idiotský scénář. Ale moje hlava to prostě nepobrala.
Sudca (2014)
Jeden z nejhezčích filmů poslední doby. Ach jo, jak snadno se nechám dojmout. Ale pro soudní síně mám prostě slabost a navíc to byl fakt herecký koncert Robertů.
Remember Me (2014) (seriál)
To co ze začátku vypadá jako kvalitní horor, se postupem času změní na vlastně jen duchařský příběh. A duchařské příběhy nemají nikde v Anglii. Celé je to zarámované kvalitní produkcí (prostě BBC), perfektními herci a poutavým obrazem. Potěšilo.
Mea Culpa (2014)
A je to tu zase. Kožené bundy, tváře neholené, zdrsnělé pastisem. Primitivní scénář naservírovaný jako lahůdka na stříbrném podnose. Mužská láska bez teplých doteků. Upřené pohledy přes mířidla zbraní. To jsem se zase jednou pobavil, jupí.
Divoké historky (2014)
Slušná morbidní zábava, když podle ohlasů jsem čekal větší mrdu.
96 hodín: Zúčtovanie (2014)
Tohle by mohli přednášet na filmové akademii jako vzor průměrnosti.
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Severský Forrest, který byl díky své idiocii u všeho důležitého, vyráží na svůj road trip a snažil se mě trochu marně pobavit. Tenhle humor jde maličko mimo mě, připomínal mi balkánský sýr a ruské rybolovy. Tohle není úplně můj šálek rumu.
Vtip za stovku! (2012) (relácia)
To je snad ftip. To se na tyhle pořady dnes ještě někdo opravdu kouká??
Stroskotanci (2002)
Hodně se tady psalo že Guy šlápl vedle. Já bych řekl že šlápl do hovna.