Recenzie (2 023)
Čierna hodina (2011)
Strašný. Scénář je retardovanej, logické chyby buší do očí a zpracování televizní. Strašný.
Úkryt (2011)
Super. Čekal jsem nudnou záležitost, ale po pozvolném začátky film zatne drápy a už nepustí. Výborně zahrané a parádní konec.Na nic nečekejte, tohle je hutný zážitek.
Deti moje (2011)
Zklamání. Je to hezký filmek, ale čekal jsem víc a zanechal mě chladným. Oči mi nevlhli, nudle se nespouštěla....
Událost (2010) (seriál)
Ze začátku nadšení které postupně upadalo... Flashforward rozhodně lepší.
Retreat (2011)
Dobrý. Komorní, dobře obsazené a zahrané. Mrazivé a super konec. Co dodat...
Kazateľ Kalašnikov (2011)
Film mě myšlenkově zcela minul. Vše se odehrává ve jménu boha a víry, porušujíc přikázání (nezabiješ) a pomoc potřebným (postavím sirotčinec u válečné oblasti protože je to sice nebezpečnější, ale já chci!!) mě nechala chladným. 50%
Tintinove dobrodružstvá (2011)
K filmu jsem přistupoval se značným despektem (Tintin mě nikdy nezaujal), nicméně mě Spielberg strhnul a dostal. Fakt mě to bavilo.
Syvälle salattu (2011)
Hned v prvních třech minutách je vše v podstatě nastíněno, zřejmě aby divák blbeček netápal. Slušnou atmosférou se prokoukáme k "překvapujícímu" závěru s pár nelogičnostmi. Je to škoda, nad průměr tento snímek nedosáhne.
Bez dychu (2010)
Parádní akční jednohubka. I když francouzské reálie jsou poněkud překvapující: hromadné nošení kožených bund má zřejmě nějaký skrytý význam (snad i pro psychiatra), ženy mají víc testosteronu než Jákl a kompletně všichni vypadají jak po víkendové párty s hromadou koksu. Film ale šlape líp než holky v Perlovce.
Přehlídka děsu (2011)
Pro specifického diváka... Totální ujetost v céčkovém retrostylu. Pobaví a slabší povahy znechutí.