Recenzie (2 023)
Poliš z obchoďáku 2 (2015)
Asi stárnu, ale tohle bylo fakt tak dementní a neftipné....... A při tom mám pocit že jednička docela šla....
Ghoul (2015)
Proč ne, špatné to nebylo...jen to přišlo o takových pět až osm let později. Takže vám přijde že každou situaci jste už někde viděli. A taky nepřidá, že se film odehrává na malém prostoru, subjektivně tak mám pocit že trval o půl hodiny déle. 55%
Kráľovstvo nebeské (2005)
S odstupem deseti let a po zhlédnutí režisérské verze zvedám hodnocení na 80%. Možná jsem před lety očekával něco jiného, možná jsem starší a hloupější, možná je to jen a pouze opravdu dobrý historický film.
Útek do divočiny (2007)
Film o neskutečném sobci. Sluníčkové putování za svobodou, které před koncem přeci jen dostane temnější ráz, procitnutí a tadá....dosáhl jsi svého?? Jako revolta proti systému a společnosti mě to ale absolutně míjí.
Mimoni (2015)
Já, děti a dokonce i manželka jsme se v kině bavili. Je jasný, že kdo chce vypadat inteligentně bude film o malých žlutých idiotech hodnotit mrzce, já ale jedu podle zábavnosti....70%
Gunman: Muž na odstrel (2015)
Jako jó, hezky se na to koukalo. Ale zamilované psí oči Penna a ta kokotina s mozkem to prostě kazili. Jako nenudící jednohubka ok, vracet se k tomu ale nebudu.
Slow West (2015)
Opět.... i když mám westerny rád, nejsem cílovka těchto bizarních, podivných filmů. Herci jsou určitě super, ale víc se bavím u porna. Holt jsem primitiv.....
Kung Fury (2015)
Jako zábavná, ulítlá námrdovka je to ok, ale koukat na to jako na celovečerák..... po čtyřiceti minutách bych se začal nuuuuudit....
Demonic (2015)
Sympatický filmeček se slušnou atmosférou. Párkrát jsem si cvrnkl. Vyprávění formou vyšetřování bylo osvěžující. Na čtvrtou hvězdu to sice nemá, ale za zhlédnutí stojí.
Jurský svet (2015)
Letní popcornové dobrodružství které v tuhle dobu do kina prostě patří. Nic víc, nic míň.