Recenzie (2 023)
Pixels (2015)
Škoda že na stará kolena Sandler měkne ve svém humoru. Sem tam film skutečně pobaví, trikově je na úrovni, ale těch hluchých míst a nevytěženého potenciálu je víc. A kdo neměl ke starým arkádám vztah (hlavně mladší publikum), bude ochuzen o jeden aspekt příběhu.
Krajina zajtrajška (2015)
Rodinná retro sci-fi podívaná, která mě neurazila. Chvilku nudí, ale i moje šestiletá dcera vydržela do konce v původním znění, s mým simultánním překladem :-)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Žádná hitparáda. Snůška nudných herců v nepříliš záživném příběhu o počátku konce. Druhá série je u mě ve hvězdách, snad jen když bude nadbytek času......
Terminátor Genisys (2015)
Tak tohle ne. Stupidní recyklace předchozích dílů a nesympatičtí herci. Nic proti Daenerys, ale do role Sáry se nehodí, John je hnusák od pohledu a Kyle nevýrazná role. Zlatej babochlap Linda. Veliké zklamání.
Hotel Transylvánia 2 (2015)
Děti vydrželi a bavili se, já vydržel a bavil se...dokonce i chcaní jsme vydrželi do konce.
San Andreas (2015)
Já se fakt těšil alespoň na průměrný katastrofický film, ale tohle klišé bez sebemenšího nápadu bylo moc.
Rezistencia (2015)
Furt dokola to samé. A nastupuje nuda.
Špión (2015)
Nebylo to špatné. Už jsem si říkal že tu příšeru Melissu nechci v ničem vidět a tady mi docela sedla.....že bych ale řval s většinou nadšením...to zase ne. Fakt že herci byli výborní, natočené to bylo dobře..na druhou stranu zbytečně dlouhé a některé vtipy vyzněly do ztracena.. 65%
Aloha (2015)
Extra herci v extra nudné sračce. Tady na mě nic nefungovalo.
Popoluška (2015)
U dětí dobrý. U mě....neusnul jsem a to je dobrá zpráva. Na druhou stranu jsem zrovna vstal po hodinové poobědové siestě.... ale jo, hezké 60%