Posledné recenzie (8)
Bratia (2023)
Ten film se naštěstí nesnažil nijak bratry glorifikovat nebo odsoudit.... Jen vcelku věcně a napinavě odvypravel příběh celé rodiny a skupiny bratří Mašínů s tím, že názor si každý může udělat sám.... U mě film například způsobil, že komouše nenávidím ještě o trochu více než před jeho shlédnutím.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Po svižném začátku přišla trochu hlušší pasáž, kdy si uncle Denzel lízal rány u místního italského ranhojiče, který by zřejmě ve své ordinaci levou zadní zvládl i složitou operaci mozku. Poté, co tento americký vzor ctnosti s slušného chování nabral trochu sil, několikrát se pomodlil, cinknul na CIA, aby jim řekl, kde hledat drogy, co by zabily celou Neapol a ještě by zbylo, začala ta pravá akční jízda, kdy krev tekla proudem a celá Cammora následně pochopila, že proti metodám tajemného uncle Denzela, jsou ty jejich jen slabý odvar z lipového čajíčku. Márnice v Neapoli pak jely dva dny na tři směny, aby tu nálož mrtvol stihly zpracovat. Skvělý akčňák, který trochu kazí ten konec jak z červené knihovny.
Šéf (2014)
Tak tohle je opravdu pěkný film. Velmi uvěřitelný, milý, zábavný a ...... žravý. Žravý ve smyslu, že vám od začátku tečou sliny a pohled nutkavě atakuje tu zázračnou chladící skříň s jídlem. Recept na tu dobrotu, co tam nabízí, jsem začal hledat ještě během filmu. Ale zpátky k dílu vlastnímu - je to trochu road movie, je zde moc hezky zachycené hledání vztahu syna s otcem a celé je to prostě fakt povedené dílo, co určitě stojí za zhlédnutí a rád si jej pouštím znovu.