Recenzie (20)
Bakugan (2007) (seriál)
Hrůza.... pokémony sem malá žrala ale tohle? ne ... tohle je další z katastrof na které se nedá ani dívat.... alá pí__ transformuj se ...
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
A tady je ukázka totální katastrofy..... jinak se to nazvat nedá :D
Ulica (2005) (seriál)
Žádná sláva ale od českého tv seriálu se moc čekat nedá ... no řekněme že je to stále lepší než ordinace v růžové zahradě a nějaký ten díl je zajímaví :)
Naruto (2002) (seriál)
Naruta shippuden mám celkem ráda ale tohle? ne.... neoslovilo mě to :) v shippudenu je fillerů na tolik že není třeba vidět 1 nudnou sérii....
Pestúnka Franny (1993) (seriál)
Náhodou k večernímu podívání s rodinou parádní, občas se u jednoho z těch vtipů dá i zasmát :)....
5 proti 5 (2007) (relácia)
Ano.... opravdu nepopsatelný zážitek vidět 2 rodiny které si neví rady s primitivními otázky na které by znal odpověď i orangutan.....
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
ÚÚnavné! zapnout si 1 díl několikrát za sebou tak mám snad i stejný zážitek jako bych si to vše pustila postupně, neustále dokola.... 1* za nějaký ten pěkný příběh 2* za nějakou tu novinku v ději 3* za nápad .
Elfen Lied (2004) (seriál)
Občas nedoceněné anime kvůli přehnané brutalitě ale když se vezme v úvah to že jí lidstvo samo už od narození jen šikanovalo kvůli tomu jaká se narodila....je to spíše smutné a mnohokrát se Lucy sama jen bránila.... jediná věc kterou v životě měla bylo utrpení a bolest kterou jí neustále někdo z lidské rasy působil (kdo je tady potom vlastně monstrum? ) A co vlastně Lucy tak strašného provedla?... toužila, toužila po odpuštění které bylo jejím jediným cílem během celého anime :) při hlubším zamyšlení to není jen masakr ale spíš dojemný příběh o tom jaká je samo lidstvo zvěř.....5/5
Higuraši no naku koro ni - Kai (2007) (séria)
Člověk po 1 cikádách už od toho moc nečeká ale to je špatně protože 2 série přináší spousty nečekaných zvratů a finálního vysvětlení na které se v 1 sérii tak dlouho čekalo + zvrat s Takano která v 1 sérii hrála tak nepodstatnou roli že člověka ani nenapadlo se nad ní chvíli zamyslet ? A co nová postava která tam vlastně byla celou dobu? bomba .... jinak se to popsat nedá :) 5/5
Higuraši no naku koro ni (2006) (seriál)
Na začátku anime nechalo diváka trochu zmateného ale díky strašidelně napínavé atmosféře to nikoho nenechalo odtrhnout oči od monitoru (alespoň mě ne) a to je jenom dobře protože postupné rozuzlení bylo naprosto fantastické, hned co dílky začaly zapadat to bylo prostě něco nepopsatelného plus v polovině pohled na celí děj znovu z pohledu Shion ?KLOBOUK DOLŮ! Málo které anime ,seriál či případně film dokáže oslnit při opětovaném pohledu na vše znovu + finále v higurashi no naku koro ni KAI ? co se týče hororového anime si nejde víc přát :) 5/5.