Recenzie (685)
Cesta bojovníka (2007)
Je to v podstate historicky komiks a neaku presnu historiu tu necakajte.V ucitych momentoch sice film posobi ako Tv film,ale drsna atmosfera,kostymy a vcelku dobre vymyslene bojove sceny ho zachranuju.Asi naj film o Vikingoch ktory som vydel a dokonca si ho aj pamatam :-)
Bob a Bobek (1979) (seriál)
bob a bobek nikdy som ich nemal rad
Bratia ako sa patrí (2003)
Farrelly bros. nic moc
Skrytá identita (2006)
neni nad orginal.Bohuzial.
Kliatba bratov Grimmovcov (2005)
Tak takto si predstavujem moderny film a zmes zanrov.Je to fantasy,komedia,akcia a aj tragedia.Super
Hra o prežitie (1994)
je to moja nostalgia.Preto 4.
Supernova (2000)
Nie moc zname sci-fi a v dnesnej dobe komiksov aj ojedinele.Prave preto davam 4.Sci-fi maniaci musia vydiet.
Posledný ostáva (1996)
Tak toto je pre mna lahodka aj ked je to remake.Dalsia dobra akcia po filme Payback s Melom Gibsonom.
Stroskotanec (2000)
Moc ma to nedostalo az na ten koniec.
Kontakt (1997)
vcelku good film