Recenzie (683)
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Nebol by to zly film,ale chyba mu neaka konkretna myslienka.Takto je to film bez neakeho hlbsieho poslania.
Vojna gangstrov (2007)
Kvalitnych gangsteriek je vzdy malo,preto 5*.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Masaker s nic moc dejom,ale je to masaker za 5*.
Lovci tieňov (2007)
za trpazlika jedna *
Noc patrí nám (2007)
Tento film vyzdvyhuju dve vyborne zvladnute akcne sceny(strela z brokovnice a nahanacka v dazdy).Inak vcelku slusny krimi pribeh,len skoda ze je v nom az moc dobrych policajtov(vlastne vsetci).
Unesený (2007)
chcelo byt to trosicku skratit,lebo obcas nuda.
Bojovníci (2007)
Boje su prehnane,pribeh ujde,ale neprekvapi.Takze davam 4.
44 minút: Prestrelka v severnom Hollywoode (2003) (TV film)
realita ako ma byt a nie skryt sa za auto a gulky lietaju vzduchom
Krev a kosti (2004)
Jeden z najlepsich vykonov Takeshiho Kitanu.
Invaze světů (2005)
nedopozeral som to