Recenzie (685)
Karel Kryl - kto som? (1993)
filmy o STB informatoroch by sa nemali filmovat
Cinka Panna (2008)
co dodat
Mesto Ember (2008)
Tento film je najlepsi na zaciatku a potom uz len pomalicky upada.2/3-5
Henjelgwa geuretel (2007)
neazijsky ponaty film
Mimo zákon (2008)
Pre mna od zaciatku az moc predvidatelne. V tom filme snad nikdo nie je normalny.
Underworld 3: Vzbura Lykanov (2009)
U mna je najhorsi diel cislo 1.
Vikingovia 2 (2008)
NECHAPEM AKO TOTO MOHLO IST DIRECT-TO-DVD.Nie je to uplne bez chyb,ale v kinach su ine sracky. Az na velmi cistotnych vikingov a sem tam zbytocnych scen.Je to v pohode film
Gomora (2008)
Velmi dobre zvladnuty film (dokumentaristickym stylom).Nie je pre kazdeho,ale bohuzial taka je realita.
Valkýra (2008)
Film ala S.Spielberg.Konecne vcelku usla rezia B.Singera.Inac je to pracka penazi.
Nenarodení (2009)
+ sceny z obdobia fasizmu + obstojny koniec - scenar - strih