Recenzie (12)
Iveta živě (2012) (relácia)
Moderátor má nervy z oceli a na noťasu, kam se pořád dívá, musí mít buď koťátka v převleku za piráty (aby se v průběhu pořadu nezastřelil), nebo mrtvý koťátka (aby se v kritických momentech nesmál).
Kaze no stigma (2007) (seriál)
Typická odreagovačka na zabití času. Konec (ani odpovědi na otázky) v ní nehledejte, autor novel zemřel bez dopsání příběhu.
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Seriál vyložil karty hned v úvodních epizodách a proto posun uprostřed seriálu je pouze časový - vztah postav se nijak nemění a vzhledem k tématu by ani nemohl. Při 24 epizodách by menší otálení nebylo na škodu. Na konci ale znovu chytí dech a vše se rozjede. Kdo se bavil, může si prohlížet statické obrázky, manga obsahuje 17 kapitol, anime zpracovalo 12.
Donnie Darko (2001)
DC obsahuje zbytečné vysvětlovací pasáže z knihy, které jednu až dvě hvězdy z hodnocení sráží.
Suzumija Haruhi no júucu (2009) (seriál)
Kdyby Endless Eight byly jen 3 díly, bylo by to o dost zábavnější (poslední 2 díly jsem víceméně přeskočil až na rozuzlení, o nic jsem nepřišel). Jako experiment a předehra k Suzumiya Haruhi no shōshitsu pochopitelné, ale přehnané.
Gakuen mokuširoku: High School of the Dead (2010) (seriál)
Příklad seriálu, kde se úžasné scény (fotografie z letadla) střídají s tragickými (v nebezpečných situacích se zastaví svět a všichni se stihnou vykecat), stejně tak je to s postavami.
Fairy Tail (2009) (seriál)
Nájemná guilda řešící zakázky, ve kterých jde často o život. Byl to dobrý koncept, který zapadl balastem a faktem, že souboje jsou roztáhlé přes x dílů. Někdy dokonce skončí díl ve stejné situaci, ve které začal.
Kameňák 3 (2005)
Budu věřit, že originální vidina filmu byla rozdílná od výsledku. Pokud chcete spáchat sebevraždu, žádný jiný film Vás nenavnadí lépe.
Kameňák 2 (2004)
Kameňák 2 překvapil a dokázal udržet tempo s nastavenou laťkou dílem předešlým.
Kameňák (2003)
Od tohoto filmu jsem nečekal kvalitní dialogy, brilantní scénář, komplikované postavy, inteligentní humor, dobré herecké výkony, skvělou práci s kamerou. Od tohoto filmu jsem nečekal vůbec nic. A stejně jsem byl zklamán.