Recenzie (541)
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood si dělá filmy podle sebe a nutno říct, že tenhle snímek, navíc s krásnou muzikou, je toho důkazem. Nezapomenutelný zážitek.
Môj brat je vrah (2008)
Dobrý námět, ale proč takhle zahozený? Tak trochu se dá očekávat co se bude dít. Bohužel jen průměrná "sci-fi" detektivka.
96 hodín (2008)
Takový poklidný až romanticky pohodový film . . . . .. Ze začátku a pak se začnou dít věci. Super akční snímek, ale něco tomu chybělo. Možná trochu víc reality.
Jsi chytřejší než páťák? (2007) (relácia)
Tohle kluci nemuseli:-(. Taková super dvojka a tohle? Jeden díl se mi líbil, ale to bylo všechno.
Zámena manželiek (2005) (relácia)
Absolutně proti lidskosti.
StarDance aneb když hvězdy tančí (2006) (relácia)
Dvě hvězdy pro Vydru, Kratinu a Schmitzera.
Na cestě (2006) (seriál)
Nemusím cestovat. Všechno uvidím:-)
Pošta pro tebe (2005) (relácia)
Totální debakl. Viděl jsem jeden díl a tak nějak jsem dostal chuť najít Stalina. . . . ..
Dobrodružstvo (2008)
Ježiši to jsem se spotil než jsem dal try čtyři hvězdičky:-). Rocker musí být blázen a žít muzikou.
Pineapple Express (2008)
Dal bych víc, ale začátek mně tak navnadil, že jsem pak byl zklamán. Pouze 50%. Příjemná vyhulená komedie.