Recenzie (758)
Megapiraňa (2010) (TV film)
"Plukovníku, váš plán je v řiti." Ideálnější party film, abys pohledal.
Strom života (2011)
Sebežroutská tvůrčí onanie, která se tváří vážněji jak kanonizace a se vztyčeným prstem předkládá divákovi metafyzické otázky o samotné podstatě Boha, jakož i všeho našeho Bytí - divákův mor.
Transkontinentální expres (1979) (TV film)
Jak praví kinderman; když Lloyd Bridges přijde do vlakového velína ve slunečných brýlích, jen čekáte, že když si je sundá, bude pod nimi mít ještě jedny. Jinak se jedná o tuctový 70's katastrofický thriller, navíc televizní, takže pokud na něj nekladete přehnané nároky, svůj účel splní.
Turínsky kôň (2011)
Mnozí můžou namítnout, že Tarr se od Satanského tanga daleko neposunul a variuje již známé věci. Nesouhlasím; Turínský kůň je svým způsobem dokonalý epilog Satanského tanga, tvůrce a dokonce i civilizace. V Tangu se postavy ještě snažily osudu vzepřít, utéct a začít znovu, otec s dcerou z Koně toho nejsou přes veškeré protivenství schopni, zkrátka proto, že jsou slabí, unavení a příliš svázaní se svou rodnou hroudou. A tak odevzdaně čekají na svůj konec, aniž by na svých stále více zvnějšku narušovaných rituálech cokoliv změnili. Turínský kůň je přepečlivě vybroušenou filmovou meditací, která člověka vtáhne a nepustí ani dlouho po skončení titulků (což ostatně dokládá, že plný kinosál dlouhou chvíli civěl na plátno - přitom spalo jen minimum lidí - než se odhodlal k potlesku). Turínský kůň není v žádném případě těžký a nestravitelný art, nebere se vůbec vážně, je to absurditka, kde červotoči přestávají vrtat a postavy to silně zneklidňuje. Jen se skládá z cca. 30 záběrů, což může mnohým nabourat představy o ideálně stráveném večeru.
Román pre mužov (2010)
Destilát všeho zla, kvůli kterému jsou české filmy nesledovatelné ... Nevěřil jsem, že v dnešní době ještě vznikne dílo, které je svou upocenou estetikou a vulgaritou (čímž nemám na mysli, že Donutil řekne slovo "čurák", to je to nejmenší) krystalickým příkladem 90's. V době, kdy už se český film jakžtakž zvedá a tvůrci zkouší nové věci, je tahle sázka na stádovitou jistotu kopancem do slabin.
Amer (2009)
Fetišisticky natočené snové giallo, které vypadá jako by to natočilo dítě Švankmajera a Dálího. Brát všemi deseti, už jen za zpodobnění pitevního ohledání jako sexuálního aktu.
Manželská lože (1993)
Inu, čekal jsem depkařský rumunský art s depkařskými herci a depkařskou kamerou. Dostal jsem černočernou komedii o porevoluční rumunské anomii, kde žena musí skákat ze skříně, jen aby potratila. Už dlouho jsem se tak nesmál, škoda, že jsem byl většinu času v kině ve svém veselí osamocen.
Sráči (2011) (TV film)
Za prestrelku s podkresem Michala Davida megadik
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Epický look se rozhodně neudělá tím, že nechám kroužit kameru okolo debatujících postav, které se vysvlékají z mokrých hadrů u skotského jezera a k tomu hraje hrozivě dramatická hudba ... Ale pokusit se vo to možem, to jako jo, jen se pak nemůžeme divit, že z očekávaného tornáda emocí a velkolepého souboje doba a zla nám zůstane snůška přehrávajících adolescentů a odbyté vyvrcholení. (dvě nedávám jen proto, že jsem to slíbil Remdě :(
Útek z L.A. (1996)
Samozřejmě, pokud vás na tom filmu zaujmou jen strašlivé digitální triky (obzvláště plavba ponorkou je horší jak grafika Duke Nukem 3D z téhož roku), pak neváhejte a pošlete jej do horoucích pekel jako většina zdejších respondentů. ... Jestliže však hledáte ultimátní béčkovou nálož s přehršlí dokonale obsazených herců (Russell, Buscemi, Grierová, Fonda, Campbell, Robertson), cheesy hlášky a hlavně neskonale nemainstreamový konec, tak neváhejte - lepší kousek těžko pohledáte.