Recenzie (2 765)
610 metrů nad zemí (2022)
Zajímavý nápad, ale chybělo mi tam napětí.
American Horror Stories - Dojičky (2022) (epizóda)
Trapné a odporné. Nadržení chlapi cucají kurvě hnis z vředů. Fakt hnus 🤮🤮🤮🤮🤮
Hunting Ava Bravo (2022)
100 x mohla ta blbka vraha zabít, ale neudělala to. Pak už si jen přejete, aby tu krávu dojebal.
Notre-Dame v plamenech (2022)
Pokud tohle bylo natočeno podle skutečných událostí, pak se děsím toho, kolik je ve Francii neschopných pracovníků.
Sirota: Prvá vražda (2022)
Ester vypadá i po 13 letech stejně - sakra, jak to ta Isabelle dělá? Než jsem si pustil dvojku, podíval jsem se ještě jednou na jedničku z roku 2009 a udělal jsem dobře, protože ten, kdo ji neviděl, vůbec nemůže chápat oč jde. Škoda jen, že se to tady trochu zvrtlo, protože já více fandil Esther, než rodině ....a tím film přestal být horrorem. ⭐⭐⭐
Unhuman (2022)
Bože co to bylo? ZOMBIE narkomani?
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Havaruje s letadlem a ona si udělá piknik u jezera. Prostě dovča. A ostatní díly sledujeme život pomrdané krávy 😡😡😡😡😡
Singkeuhol (2021)
Zajímavý katastrofický film a byl by skvělý, kdyby do toho nemotali ty trapné komediální prvky. Protrpět těch prvních 30 minut, kdy se sousedé pořád potkávali, to bylo nad mé síly. No, škoda...
The Reef: Stalked (2022)
Pokud bych tam byl a neustále by se mne ptaly: "jsi v pořádku?", tak bych jim vrazil!
Noční monstrum (2021)
40 minut jsem to zvládl na Cinemaxu. Amatérská kamera, nesympatické herecké obsazení, hloupý příběh a děsně hnusná a nudná kráva 😡😡😡😡😡