Recenzie (626)
Tutanchamón (2015) (seriál)
Nebýt dobře zvládnutého konce, hodnotím o hvězdu méně. Výpravou spíše připomíná seriály typu Xena, či Herkules. Za zmínku stojí velmi dobrý výkon Avana, kterému ta role sedla, Kingsley standart..
Ulica (2005) (seriál)
Až jednou potkám ženu, co toto nesleduje, na místě jí požádám o ruku., Strašná sr**** toto.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Tohle nemělo nikdy vzniknout, a to ani jako odstrašující případ toho, co jsou Němci schopni natočit.....
Santa Barbara (1984) (seriál)
Má babička se asi bude obracet v hrobě, ale i když mi u ní bylo krásně, tak u tohoto sem s ní velmi trpěl :D
Kravaťáci (2011) (seriál)
Jako jeden z mála seriálů, který baví i v probíhající 5. sérii. Dokonce si troufnu říci, že je stále lepší a lepší. Tvůrcům se podařilo vytvořit skvělé prostředí a postavy, které se neustále rozvíjí. Jednou máte rádi toho, pak zase toho. Jednou si chcete dát bahenní lázeň, poté zase spíše jít na kafe s Michaelem Jordanem:) Jinak to zase musel být ve Státech boom v podávání přihlášek na právnické školy:) Boží Rick Hoffman. You just Got Litt Up!
Chcete být milionářem? (2000) (relácia)
Vladimír Čech a jeho obočí, top:)
American Heist - Americká loupež (2014)
Taky vás v tom filmu ten Brody tak štval? Jak mám rád filmy z prostředí bankovních loupeží, tak tohle byla jedná velká nuda, která by nebyla zajímavá, ani kdyby se vcucla do 15 závěrečných minut...
Krúdovci (2013)
Lenochoda do každé rodiny:)
Nočný bežec (2015)
Klasická Neesonovská akční jednohubka stylu Taken, která rozhodně neurazí. Tyto role prostě Liamovi sednou jak prdel na hrnec....
Tělo mého nepřítele (1976)
Pomsta trochu jinak v podání JP Belmonda. Druhá polovina filmu byla o poznání lepší, než chaotická první, a závěr? Takový umí jen Francouzi:)