Recenzie (625)
Rande na dvě noci (2014)
Škoda, že nevybrali k Milesovi někoho zajímavějšího, tato herečka hrát moc neumí a působí, jako kdyby neuměla do pěti počítat. Jinak námět zajímavý.
John Wick (2014)
,,Do I look civilized to you?´´ Kvalitní akční nářez v podáni Keenu Reevese. Konečně opět role, která mu dobře sedí. Alfieho role opět nezklamala:D
Žandár a mimozemšťania (1979)
Nejhorší ze všech četníků, tenhle díl neměl vůbec vzniknout......
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
Haló, je tu někdo? Já přece! Vy držte hubu!.....V mém pokoji je oběšenec? Ne, v mém pokoji je oběšenec. Taková hrůza, v mém pokoji je oběšenec. Bože….. Skvělé zakončení jedné velké 3-dílné detektivní komedie. Tohle Francouzům vždy velmi šlo, dělat si ze sebe srandu.. Duo Bertrand-Juve je nezapomenutelné:)))))
Pán domu (2005)
Tak si to Tommy zkusil, nešlo to, a jdeme dál....
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Nejlepší Seagalovka vůbec! A to jsou zde ještě Gary Busey a Tommy Lee Jones. Co více si přát. Jasné 4*. Jen tu Eriku si mohli odpustit, nějak mě nebere, chtělo to větší kočku:)
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
5***** vše co od sitkomu čekáte. Prostě se 20 minut smějete chlípnému opilému Charliemu a jeho naprosto odlišnému bratrovi s jeho přitroublým synem. Bohužel s Kutcherem je po srandě, takže 5 hvězda za Charlieho, 1 max za Ashtona, ale tím že toho Charlie natočil podstatně více, zůstávám u maxima....
Ach, tie baby! (2000)
Jedna* za krásnou Claire Forlani.......
Pomsta rytiera (2007)
Hlavně už Uwemu nikdo nedávajete peníze.. Utrpení dlouhé více jak dvě hodiny (a to ještě vidět třeba DC, bože můj). Produkce hallmark je oproti tomuto velkolepá, nápaditá. Předpokládám, že celý rozpočet padl na platy, které si herci ani trochu nezasloužili, byť scénář je také příšerný, a do zbylé části filmu dal Uwe zřejmě jen své kapesné....
Labyrint: Útek (2014)
Film s velkým potenciálem. Škoda jen, že se jdu teď začíst do knihy, abych to alespoň pochopil a mohl se tak těšit na pokračovaní.... Zaplaťbůh za tu holku aspoň:)