Recenzie (625)
Edith Piaf (2007)
Heroický výkon v podání Marion Cotillard má u mě obdobu jen ve výkonu Heatha Ledgera coby Jokera v Batmanovi. Pro někoho možná chaotický, pro mě ale skvěle natočený životopisný film, který mě naprosto vtáhl a ani na chvíli napustil. Život Edith Piaf dosáhl tímto dílem úplné nesmrtelnosti. Život, který by svými útrapami neprožili desítky lidí. Těžko věřit, že této úžasné dámě nebylo ani 50 let:(
Just Before I Go (2014)
Tak tenhle film vám bude nakládat od začátku až do konce, tím si buďte jistí. Well done C Cox. Pesimisticky vypadající optimistický příběh:D
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
I na tuhle sérii nic moc scénář, který ale sedmičce odpustí každý, kdo tato Rychlá a zběsílá auta sledoval již od začátku. Celý film je nadupaný skvělou akcí, zase novými triky, kterýli tato série překvapuje co díl, ale co hlavně, tento film je o jedné velké rozlučce, a proto si ta všechna prohlášení o rodině a přátelství prožijete ještě víc, než v předchozích dílech a to finální rozloučení je krásne, husí kůže, see you again.... Velký palec nahoru pro Kurta Russella a nej hlášku, Woman, I am the cavalry :)
To (1990) (TV film)
Naprosto rozumím lidem, kteří mají fobii z klaunů...
Román pre mužov (2010)
Prostě sračka, která by se dala vměstnat do 5 minut a hodit na youtube jakožto nějaký nepovedený zmetek.....
Agenti na odstrel (2013)
Film o ničem, Cusack je už nudný, Cunningham zde prakticky není, Akerman zbytečná a scénář to ani nemá, trailer Vám bude stačit...
Americký ostreľovač (2014)
Bradley Cooper ve své životní roli, doposud.....
Strážcovia Galaxie (2014)
Nejlepší úvodní scéna vůbec:)))
Pravá a ľavá ruka diabla (1970)
Dobrý večer šerife. Drž hubu!:)))) Dle mého nejpovedenější film dvojice Bud Spencer a Terrence Hill. Jako dva bráchové jsou dokonalí, rozdílní, uvěřitelní. Bitky jsou zde skvělé, pro mě konkurence snad jen v Podivném dědictví, kde je ovšem jen TH. Hudba je perfektní, lokace samozřejmě krásná, aby ne když se tam tenkrát v Jugošce smělo točit jak na běžícím páse. Jméno Bambino mi sedne k BS jak prdel na hrnec a Zahajský jakbysmet.
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Je smutné, že i takto podprůměrný detektivní seriál, patří u nás k tomu lepšímu... Co taky chtít v té naší konkurenci...