Recenzie (625)
Centrálna inteligencia (2016)
Mě tohle duo baví. Hart jakožto ublížený, překvapený, nešťastný. To je jeho. Nikdo neřekne lépe What?! než on:). Jako příběh o ničem, ale pobavíte se. Dobrá oddychovka.
Dva světy - Both Sides Now (2018) (epizóda)
Pro mě zatím nejsilnější díl série. JK Simmons je pán.
Gangy z Birminghamu - Série 4 (2017) (séria)
Za mě to trochu zazdili posledním dílem. Jinak Brody a akce v célé této serii byla perfektní. Opět jsem si přišel na své.
Justice League (2017)
Jasně, nikdy to nebudou Avengers od Marvelu. Zároveň nikdy už nebude tak dobrý Aquaman, jakým byl Raj Koothrapali. Na druhou stranu mě to docela bavilo. Navíc, na GG se opravdu krásně kouká.
Ocko je doma (2015)
Píčovina, ale já se smál jak malej. Asi by mě to normálně tak nedalo, ale ještě v téhle náladě. Brečím ještě teď a jdu na dvojku :DDDD. Oh, no, you can't build a treehouse with a tampon, Brad.
Gejša (2005)
Musím se přiznat, že jsem to nedokoukal do konce. Proto dávám jednu hvězdu, kdyby se na konci stal nějaký velký třesk. Jinak těch cca 90 minut, co jsem viděl, byla jedna velká nuda.
Prezidentský duel – finále (2018) (relácia)
Takhle si představuji vedeni debaty. Od neděle prosím Otázky Světlany Witowské.
Godless (2017) (seriál)
Poctivá westernovka, kterých je poslední roky jak šafránu, bohužel. Ale přitom nejde o to, že by byl scénář převratný, o tolik odlišný. Ne, ba naopak. Drží se to klasických zaběhnutých westernových kolejí a to zde funguje na sto procent. Klaďas s temnou minulostí, hezké ženy, indiáni, černoši, nábožensky založený záporák, který má okolo sebe sestavu hnusných kumpánů. Přeci jen ještě něco vypíchnu. Moc se mi líbila hudba a Greenhorn v sukni:).
Blade Runner 2049 (2017)
Pan Villeneuve mi přichystal opět skvostný filmařský zážitek, kterému nemám co vytknout. Moc děkuji. Asi zde hodnotím více srdíčkem, ale mně se to prostě líbilo.
Zejtra napořád (2014)
Film se mi líbil převážně herecky, což u českých filkmů, alespoň pro mne, nebývá moc pravidlem. Herecké výkony byly skvělé a byť se na můj vkus některé postavy chovají nesmyslně, nakonec jsem jim to i baštil:)