Recenzie (625)
Vražda na Presidiu (2005) (TV film)
Jako popisek mrazivý thriller to opravdu nevystihuje. Spíš mrazivá nuda, u které se po hodině jen proto, že je vám zima a musíte přiložit do krbu. Jo a kdyby ste se nádou podívali na obrazovku, vězte, že ste to trefili správně, pachatele/ku ste trefili po 10 minutách.
Čierny panter (2018)
Na mě moc jednotvárné. Místama dost chaotické. Nicméně další marvelovka, která rozhodně neurazí. Skvělý Freeman. With all due respect, King T'Challa what can a nation of farmers have to offer the rest of the world? Tahle hláška mě zabila.
Nepřátelé (2017)
Tak jsem si říkal, jak si spravím chuť po nechutným, depresivním a přehnaným Brimstonu. Filmařsky jsem si jí spravil, o tom žádná. Film je velmi povedený a Bale s Pike ukazují, že hrají stále lépe a lépe. Což snad ani není možný, uvážeme li co mají za sebou. Nicméně depka je to strašlivá. Možný spoiler: I na tom samém konci to vypadá, jakoby nejdříve chtěl jít jiným, smutnějším směrem a pak si to režisér najednou rozmyslel. A za to já děkuji. Asi už toho bylo i na něj moc. Na mě určitě...
Případ Sloane (2016)
Nejdříve jsem měl hlavu v pejru, jako bych koukal na přednášku o menstruačních cyklech. Od druhé hodiny se ale strhne lavina a koukáte na El Clasico v podání Jessie Chastain. Bez okolků, přehnaných klišé a zábran. Ízy 5*. Tohle prostě musíte vidět. Jessica už by si tu sošku taky zasloužila.
Labyrint: Smrteľná liečba (2018)
Velkolepé zakončení teen sagy, která mě na rozdíl od ***gence, Stmívání, etc poměrně chytla. Poslednímu dílu za mě nechybělo nic. Akce, napětí, zvraty, emoce, velká klišé a kýče. Velká spokojenost a překvapení, že ten konec byl jen sladký, ne přeslazený.
Vražda v Orient exprese (2017)
Viděl jsem všechny možné variace tohoto snad nejznámějšího knižního zločinu. Knihu jsem také četl a jakožto velký fanda jsem se podíval i na tuto verzi. Dlouho jsem jsem s tím váhal a nejvíce jsem se těšil na konec. Na klasické Poirotovské shrnutí. To mě zde venku, před vlakem, v podání Kennetha Branagha dostalo. Protkané skvělou hudbou. Za mě velmi zdařilé. Suchet to není, ale kam se hrabou Finney či Ustinov.
12 hrdinov (2018)
Velký potenciál, ale bohužel taky poměrně slušná tahanice, kde vás moc nebudou brát aní akční scény. I tak prostě mám rád tyto patosy, vlastenecké řeči, klišé. Navíc to, co přežili, je nad mé chápání a neztratili by se ve hře z filmu Intacto. BTW na konci na té fotce, taky Vám tam chybí ten černoch?:)
Cudzinec (2017)
Netradiční Jackie i James Bond. Oběma ale ta role sedla jak prdel na hrnec. Film má spád, tempo, akci jak sviň. konečně mohl Brosnan využít ten svůj irskej přízvuk.
Dva světy - No Man's Land - Part Two (2018) (epizóda)
Brilantní zakončení. Já bych druhou řádu nepřidával. V nejlepším přestat.
7 sestier (2017)
Námět moc dobrý,ale je škoda, že se s tím štáb lépe nepopasoval, neboť ani ne od poloviny je pointa jasná. A tak to rádoby tápání je spíše filmařská chyba dle mého. Určitě si ale příjdou na své i milovníci akce. Té zde bylo v celku dost a povedla se nadmíru. Noomi opět nezklamala.