Recenzie (625)
Ja, Simon (2018)
Příjemná pozitivní teen romantická komedie. Ani mi nevadilo, že se jedná o gay téma, protože je to zde tak vkusně podáno, že je to vlastně jedno. Prostě jen prožíváte mladistvé problémy s lehkostí, vtipem, trápením. Skvěle zfilmováno.
Besnenie (2018)
Za mě opět slušná jednohubka s Rockem. Obzvláště posledních 20 minut jsem se velmi bavil. Když je na to rozpočet, uděláte i z píč**** celkem ucházející, místy akční, legrační filmeček. Dokonce i v kině si to dokážu představit.
Druhá šanca žiť (2016)
Mě tato emocionální ždímačka trefila přesně tam, kam měla. Přesvědčivé, zahrané s bravurou.
Vďaka za vaše služby (2017)
Opět skvělý Miles Teller,který za mě může už v tomto věku hrát kde co. Ale jinak mě film místama nudil, protože je zde toho utrpení a bídy tolik, že to až místama už otravuje a rozhodně neprobouzí empatii či nějaké proniknutí a pochopení postav.
Ztráta paměti (2000) (seriál)
Úplně z toho mám husí kůži. O to víc že je to tu zpět. STBák v čele země. Jak jsme mohli takhle zapomenout.
Zachráňte Willyho (1993)
Prostě dětská srdcovka.
Potulný samuraj Kenšin: Zrození (2012)
Poslední pulhodinka jenom husina. Tomuhle říkám finále jako hrom. A ta hudba k tomu. Tohle se Vám povedlo, Japonci moji. Bravo! A to že si to sám Sato vše zahrál zážitek jen umocňuje.
Nočná hra (2018)
Jak já se nasmál. Obsazení na jedničku, ze kterého kupodivu vynikala výborná Rachel. K plnému počtu mi jen chyběl trochu lepší scénář. Nebo spíš jeho tempo, to bylo pomalejší a místama zaseklé. Nicméně scéna s vyndaváním kulky je EPIIIIIC:)))))
Navždy mladá (2015)
Pohádka s krásnou a roztomilou Blake Lively. Za mě to ani není drama. Prostě romantická pohádka se, bacha SPOILER, světe div se, šťastným koncem.
Všetky prachy sveta (2017)
Za mě to dramatické ani moc nebylo. Spíše dobře zrežírovaná nuda, kde mě kupodivu nejvíce bavilo aledovat vztahy uvniř rodiny, než to co se dělo na venkově.