Recenzie (1 904)
Pomáda: Naživo (2016) (TV film)
Lituji, za mě ne(do)koukatelné. Scény buď jako přes kopírák nebo ultimátně blbé.
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
Jsou věci, které na nejnovějších "Mušketýrech" oceňuji (hudba, kamera), ale i přes veškerou jejich dobrodružnost jsem se nudila, nemluvě o naprosto nedostatečně vysvětlené motivaci "záporných" postav.
Spongebob vo filme: Hubka na suchu (2015)
Nechápu nízké hodnocení. Zvolený příběh bez problémů pokryl celou filmovou stopáž, nenarušil seriál a nese se plně v jeho duchu - jak z hlediska postav, tak z hlediska děje. Především část NA SUCHU je totální pecka, od super-schopností až po navracení vyvrženého živočicha zpět do moře, u kterého jsem řvala smíchy.
Mrakodrap (2018)
Ale jo. Čekala jsem daleko větší průser a existovat tady půl hvězdy, dostane ode mě "Mrakodrap" krásných 3,5*. Pokud hledáte film na odreagování, tohle je skvělá volba. Sympatické béčko v áčkovém hávu, které svádí inteligenční boj samo se sebou a úspěšně nám mezi lame scénami (skok z jeřábu, únik z turbíny, několikapatrový šplh po laně bez pomoci nohou...) servíruje i momentky, ve kterých hlavní hrdina skutečně používá mozek (např. lepenka na ruce a nohy). P.S.: Kdo by to byl řekl, že je protéza tak super zbraň! :-D
Vražda v Orient exprese (2017)
Nuda, šeď. Ze "Smrti na Nilu" (***) jsem si taky neodnesla kdovíjaký filmový zážitek, po zhlédnutí "Vraždy v Orient Expresu" k ní ale budu o něco laskavější; i přes tu romantiku je totiž o něco záživnější.
Drbny (2023) (relácia)
Neumím si představit člověka (a asi ani nechci), pro kterého je tahle "show" koncipována.
Duchovia Inisherinu (2022)
Opět tragikomický absurdistán, i když tentokráte o poznání méně tarantinovský. McDonagh tenhle žánr zkrátka ovládá, a pokud se náhodou najde nějaký ten scénáristický nedostatek (WTF, vždyť ten film nemá konec!!!), výkony - již dříve prověřených herců s již dříve prověřenou chemií - to bez problémů jistí. Těžko vybrat nejlepší scénu, ale srdceryvné rozplakání se na voze je určitě horkým kandidátem. Edit: Podobně jako některé další filmy potřebuje i tenhle pár dnů dozrát aneb stále na něj myslím. Edit 2: Přidávám pátou hvězdu, neboť i po půl roce cítím úplně stejný smutek jako po odchodu z kina.
Muž menom Otto (2022)
Slabé a nadhodnocené (aktuálně 82 %). Vezměte "Gran Torino" (****), odeberte vulgární mluvu, asijskou rodinu nahraďte jihoamerickou a poškrtejte veškerou akci. Abrakadabra, "Muž jménem Otto" je na světě. Absencí originality a množstvím patosu jsou si oba zmiňované snímky dost podobné, nicméně ač obecně preferuji Hankse, Eastwoodovi jsem toho bručouna žrala podstatně víc. Edit: Odebírám jednu hvězdu, protože mě film nejen nebavil, ale chvílemi vyloženě iritoval.
Babylon (2022)
Nechce se mi dávat 5*, ale musím. Ač zastávám názor, že nahota a orgie tohoto kalibru patří do porna a ne do klasického filmu, základní myšlenka více než tříhodinového (!) "Babylonu" mě natolik zasáhla, že kdybych mu tu poslední hvězdu ne(při)dala, budu si to do smrti vyčítat. Toto hořko-sladké hollywoodské absurdum, jehož finální recap je za mě podobně geniální jako například připlouvající plod v "2001: Vesmírná Odysea", by mohli s trochou nadsázky závidět i současní Tři králové absurdního žánru (Tarantino, McDonagh, Vaughn). Nehledě na to, že takové shivers jsem měla naposledy u kule rvoucího finále "Requiemu za sen", a to je už ku*va dlouho... Pokud bych měla něco vyzdvihnout, tak to budou hudba a Pitt.
M3GAN (2022)
Díky bohu (respektive ČSFD) za free předpremiéru, protože za tenhle Horor-Pro-Celou-Rodinu bych vydaných peněz hodně litovala. Ač byl trailer cool, vypadalo to, že kromě vizuálu samotné M3GAN film ničím nepřekvapí - a přesně to se také stalo. Ba co víc, celé to na mě působilo lacině, až přespříliš nalajnovaně (za to mohou mimo jiné VŠE ukazující trailery) a jako celek mě to prostě nebavilo. Nemůžu říct, že bych vyloženě měla potřebu mlátit hlavou o sedačku nebo odejít, ale dávat to v televizi, neměla bych problém dojít si u toho na záchod, vzít si něco k jídlu, mrknout sem tam do mobilu apod. Označení "horor" je v případě "M3GAN" taky celkem mimo, protože scény nejsou ani děsivé, ani nepříjemné, občas jsou spíš úsměvné, a nefungují dokonce ani lekačky. Vzhledem k tomu, že film nemá jedinou zapamatovatelnou scénu, tak to bylo nejspíš moje první a poslední zhlédnutí. P.S.: (lehký spoiler) Nebýt toho umím-všechno-a-nahackuju-se-do-všeho-kolem nesmyslu v závěru, tak bych možná s přivřenýma očima dala slabé 3*, ale za tohle fakt ne.