Recenzie (1 904)
Underworld: Krvavé vojny (2016)
Co se to, ku*va, stalo s mou nejoblíbenější upírskou sérií?! "Krvavé války" nemají v kině absolutně co dělat. Efekty jsou hrozné, souboje působí uměle a ty herecké výrony snad ani nemůžou myslet vážně. Aristokratické chování upírů je tatam, nehledě na to, že líbivé pistolky z předchozích dílů nahradily obyčejné rychlopalné zbraně, takže rozeznat upíra od lykana (potažmo od člověka), je během přestřelek takřka nemožné. David nedosahuje ani třetiny Michaelova charismatu a to, co s ním (s Michaelem) provedli, snad nebudu ani zmiňovat nebo se zase rozčílím!!! Po rozležení v hlavě ubírám další hvězdu, protože směr, kterým se "Underworld" poslední dva díly ubírá, je naprosto mimo. Naprosto. Takže, Anno, popadni Tobiase a vrať(te) se k režírování "Cizinky". Nebo radši ne, "Svatba" je nejhorší díl první série...
Zvonící meče (2000) (TV film)
Proč by Češi neměli točit pokračování? Protože "Zvonící meče". Už první díl byl totální průměr, takže tenhle překombinovaný paskvil se super-trapnými souboji je prostě konečná. A znovu. Proč "Zvonící MEČE", když jsou to všechno KORDY?! Ach bože... Ono to má třetí díl.
Zkřížené meče (1998) (TV film)
Princezna je zelený mozek s úchylkou na zbraně, a tak uteče, ostříhá si vlasy a předstírá, že je kluk. Na útěku potká prince vracejícího se do sousedního království, ve kterém se jeho strýc snaží uchvátit trůn. Dobro vítězí, zlo je poraženo. Klišé jako prase, každopádně znám i horší pohádky. Proč se to ale jmenuje "Zkřížené MEČE", když mají všichni KORDY, to by mě fakt zajímalo.xD
Zlodejka kníh (2013)
Zklamání! Vzhledem k tématu (2. světová válka očima dítěte) jsem čekala daleko silnější zážitek. Nejsmutnější věcí na filmu nejsou jeho scény, ale fakt, že si na něj za dva týdny už ani nevzpomenu. (V hlavě mi utkvěl jen ten otravný Božský komentář.)
American Horror Story (2011) (seriál)
"AHS" trpí dvěma zásadními problémy. Neudrží pozornost a vždycky po*ere závěr.
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Slabé, slabé, slabé. VELMI ŠPATNĚ zvolená Dvanáctka - v porovnání se "Třemi bratry" nebe a dudy. Plusem snad jen Vojtek, který mi byl vždycky sympatický, a Žilková (překvapivě dobrá bitch :-)).
Princezná a pisár (2014) (TV film)
Příběh je kostrbatý, chemie mezi postavami moc nefunguje a princezna je ošklivější než její dvorní dámy (to poslední je samozřejmě čistě subjektivní).
Vnitřní záležitosti (2016)
Originálně pojaté něco, co všichni víme, ale jen málokdo z nás má koule s tím něco udělat.;-)
Arthur zachráni Vianoce (2011)
Nakonec ty 3* dám, ale jen za ten dojímající konec. Jinak poměrně nudná vánoční tuctovka.
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Alice Nellis z nějakého (mně neznámého) důvodu režíruje klasickou POHÁDKU, na které je - krom pěkných záběrů shora - špatně snad úplně všechno. Issová je mizerná, Remundová dělá filmovým záporákům maximálně tak ostudu, innogy-Příkazký působí jako děcko a Neužil ml. je tu naprosto zbytečný. Jo, a proč je polovina krkavců tmavá, to jsem taky nepochopila. Že by snaha vyhnout se nařčením z rasismu? Zkrátka naprosto zoufalý remake, který nesahá předchozí (lehce ujeté? experimentální?) verzi ani po kotníky. Nulové emoce, nulové napětí, zato čeština alá 21. století a maximální otravnost. Závěrečnou scénu z třiadevadesátého mám v paměti doteď, a to jsem ji neviděla přes 10 let. Tady? Pche. I ty 2* jsou vlastně moc.