Recenzie (1 065)
Učiteľka (2016)
Husák na stene alebo Havel...piča je furt piča
Demolice (2015)
Silná depresia o mužovi ktorý sa oslobodil...kto silno chce tak tam vidí aj komédiu.
Muž v temnote (2016)
Kvalitný techno - thriller miestami na tenkej hranici absurdna ale maximálna spokojnosť....Alvarez má pred sebou budúcnosť ak sa chopí kvalitného scenára..minimálne nám tu rastie nový Fincher.
Dvojníci (2016)
Kto nám povie niečo o Čapek ?
Narcos - Season 1 (2015) (séria)
Seriál kde idú emócie bokom a zistíte,že Kolumbia je krásna zem ktorá je drogami prekliata.
Ako ty (2015)
šli...kam ? to je jedno ale šli.....nuda v bielom 101 minút !
Na úteku (2015)
Krvavá fraška plná tupých nelogických momentov.
Procitnutí (2012) (seriál)
Super originálny seriál ktorý mal pred sebou ešte skvelú budúcnosť...posledný diel to ale celé zabil a bol to aj zároveň posledný diel tejto ináč skvostnej originálnej perly :( asi nie je priaznivá doba pre seriály kde treba trošku rozmýšľať....
Kolónia (2015)
" Americkou demokraciou " dosadený Pinochet + náboženský fanatizmus a na pozadí toho celého nezničiteľná láska.
Pozůstalí (2014) (seriál)
Najoriginálnejší seriál od čias Mestečka Twin Peaks....silne depresívne a silne atmosferické...bližšie a lepšie to napísala : evulienka3 s ktorej komentárom sa úplne stotožňujem vo všetkých bodoch. Platí ale len pre prvú sériu...druhá séria je zmes niečoho čo možno ani tvorcovia nevedia opísať.