Posledné recenzie (362)
Pod vlivem lásky (2008)
Má to čtyři hodiny a mě přišlo, že to má ještě jednou tolik. Co na tom, že je to originální, všeho bylo prostě tak nějak moc. Ale vidět se to musí, takový romantický film se jen tak nevidí.
Rozpoltený (2016)
Pro mě nejlepší Shyamalan vůbec, ale ne že bych ho vyhledávala. Zato jsem ráda, že McAvoy dostal šanci v nějakém lepším filmu a nejen v x-menech.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Modré tiene (2016) (seriál)
Vůbec se nedivím divákům, kteří po prvním díle nepokračovali, nebo ten první díl ani nedokoukali. Je to tak zvláštně natočené, člověk si na to musí zvyknout. Není to dokonalé, ale rozhodně je to cesta správným směrem, je fajn, že měl kdosi odvahu natočit něco, co se liší. Škoda toho nepochopení od diváctva. Není to prostě prvoplánově líbivé jako Případy 1. oddělení, ačkoliv je mám ráda! V Modrých stínech jsou postavy vykresleny tak nějak hmotněji, realističtěji a ne černobíle. Ale fascinovali mě občasné bizarnosti, které mě odváděli od sledování, např. opilá Melíšková po dvou locích vína, navoskovaná kvestorova podlaha,...