Recenzie (1 065)
Bludné kruhy - Epizoda 4 (2020) (epizóda)
ak by mal niekto dojem,že zlo života a tona depresii je málo tak táto časť vám ukáže čoho je málo....zlomový diel.
Bosch - Season 4 (2018) (séria)
zatiaľ najlepšia séria...kvalita ide hore !
The Best of Enemies (2019)
Silne tendenčné, rozprávkovo naivné a idúce smerom určenému novému divákovi ktorý je rád,že vie ako sa volá.
Príliš osobná známosť (2020)
čistá katastrofa...odporúčam CZ a SK " filmárom " rozpustiť cech...odovzdať vercajch, ísť na úrad práce a od prvého nástup k pásu do automobilky....nech sú aspoň minimálne užitočný....a to dabovanie to už je čístý " covid "
V lepšej spoločnosti (2010)
Na míle vzdialené skutočnosti a ešte k tomu lajdácky napísané a zrežírované...Gosling takto nevyužitý je priam hriech. Ten spoiler v zaujímavostiach tak to je sila si takto navymýšľať alebo z prsta vycucať nezmysly.
Malý Rambo (2007)
Názov filmu a prvé dojmy môžu veľmi klamať...malý nenápadný film z Anglicka ktorý má ale v sebe hravého ducha z Francúzska ....
Smrt nás spojí - Série 2 (2020) (séria)
Stačili dva diely, viacej nedám. Horšie ako mexická telenovela.
Smrt nás spojí - Série 1 (2019) (séria)
Dosť podivný až bizarný nápad ktorý miestami stojí na mieste, kričí, jačí, robia sa protichodné rozhodnutia a logiky je tu málo ako neskorumpovaných politikov...koniec je už priam malá katastrofa kedy to celé utopia veľmi ale naozaj veľmi úboho....dívať sa na to dá a aj keď je to bizarné a neuveriteľné musím uznať,že je to originálne a miestami tam nevadil ani ten tzv. čierny humor...druhú sériu vyskúšam.
1BR (2019)
Vidieť v tom horor je slaboduché...je to ukážka sveta v ktorom už pomaly žijeme..to nie je horor..to je desivá realita. A to je oveľa horšie.
Insomnia (2002)
Výborný scenár ide ruka v ruke s pevnou réžiou začínajúceho Nolana. Herecký koncert Pacina a Williamsa. Výborná bola aj Hillary.