Recenzie (278)
Pán Popper a jeho tučniaky (2011)
Jedna z našich nejoblíbenějších rodinných komedií s neotřelými domácími mazlíčky.
Posledné tango v Paríži (1972)
Tak to bychom měli....
Kuchár, zlodej, jeho žena a jej milenec (1989)
Helen Mirren byla úžasná a krásná, obludnost jejího muže dokonalá, obrazy ve filmu fantastické. Možná mi jen opět (jako v Rembrantově hlídce) přijde, že tam ve filmu až moc nehrajícího nehybného komparzu, kteří jsou ale až moc v blízkosti hlavních hrdinů. Jakoby Greenaway neuměl s těmi lidmi pracovat. Nebo je to úmysl?
Ame agaru (1999)
Film stojí za shlédnutí už kvůli té pařbě na začátku. V životě jsem neviděla v asijském filmu, že by se také bavili.
Prežiť Vianoce (2004)
prostě vánoční film, pro ty já mám trošičku slabost (hlavně na Vánoce).
Zločin a la Neapol (1979)
Zápletka zločinu se mi zdá dost vycucaná z prstu
Parfum: Príbeh vraha (2006)
Strhující psychologický obraz smyslově vyvinutého syrotka Jeana Baptista, který se rozhodne že své čichové vzpomínky zaznamená do parfému podle učení svého mistra - s hlavou, tělem a duší...vůně byla dovršena, ale říkám rovnou, dozvuk (konkrétně posledních 10 minut) se nepovedl
Chaotická Ana (2007)
S odstupem se mi film nezdá už tak "úžasný". Je tam toho filozofování a hledání podstaty sebe sama nějak moc. Každopádně za shlédnutí stojí, protože jde doslova o zážitek! Jde jen o to, jak moc vám po měsíci bude připadat opravdový.
Zrzavá veverka (1993)
Medem opět zachycuje lidské tajemství i touhy, obsazuje svou oblíbenou Emmu S. Film je malinko naturalistický....
Krávy (1992)
Obraz španělského baskitského venkova a jedné místní rodiny během zhruba šedesáti let. Jejich tajemství, láska, nevrařivost a soutěžení mužů ve zdatnosti. Jsou zde krásná těla a rozervané duše.