Recenzie (278)
Večeře po americku (2020)
Velmi příjemná dávka punkové romantiky. A ten song je skvělý!
Woman at War (2018)
S názory hlavní hrdinky se sice neztotožňuji, ale po filmové stránce výborné!
Lajka (2017)
První půlka skvělá, druhá na úrovni Teletabies, takže za slabé tři body.
Wandafuru raifu (1998)
Nakonec ty příběhy do sebe zapadnou, ale není to film, který bych si pustila podruhé.
Kniha džungle (2016)
Těmito očima jsem se na Mauglího dívala jako úplně malá.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Vodník (2019) (seriál)
Škoda toho slabého posledního dílu plného šílených hereckých výkonů. Začátek byl velmi, velmi slibný a napínavý.
Po čom muži túžia (2018)
Jako odpočinkový film fajn. Jen jsem se divila, proč jsou muži v tomhle filmu fakt zlouni zlí...a ona naspala scénář Ráďa Třeštíková :-) .
Malý Yeti (2017)
Svižná a příjemná pohádka
Ďalší rok (2010)
Snímek si zaslouží víc než tři hvězdy. Jenomže mně ta ženská lezla tak na nervy!
Chata na predaj (2018)
Příjemná jednohubka