Posledné recenzie (93)
Jackie Chan: Superpoliš 1 (1985)
O police story jsem neměl dlouhá léta tušení, že vůbec existuje, a to jsem nějaké Chanovo filmy znal a líbily se mi. Neřekl bych, že by to u nás nějak mockrát dávali, přitom se jedná o opravdu fantastickou akčně/komediální oddechovou záležitost (a mnohé horší akčňáky melou furt dokola). Rozumný děj, spousta humoru a bojové scény s neuvěřitelnou choreografií, které si nadšenec do těchto filmů prostě musí zamilovat + neokoukané prostředí Hongkongu 80. let přidávající na atmosféře.
Junior (1994)
Asi jsem blázen, ale co může být lepšího, než Arnold v 5. měsíci stěžující se, že má ranní nevolnosti a citlivé bradavky. Prostě je to tak nesmyslná a ujetá komedie až je skoro geniální. Sobotní pozdní večer, lahvinka píva a pohoda :-), moc jsem se pobavil.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Nejdřív mi moc nevonělo, že je tenhle megafilm až moc odlišný od Pána prstenů (jen 3 výrazné postavy, mnohem pomalejší tempo vyprávění, příběh je víc komorní atd.). Jenže jaká kniha, takový film. Horší je to s rozdělením na 3 části – chyběla mi nějaká wao scéna (jako v PP1 průchod Morií, v PP2 bitva u HŽ a v PP3 hned několik událostí). Já jsem ale až nekritický fanda Středozemě takže stejně jsem byl nadmíru spokojen. Příště už to ale nebude mít rejža tak snadné, příště chci víc! Ve dvojce kromě haldy jiných věcí očekávám dech beroucí scény s drakem a také svižnější tempo vyprávění, tak jsem zvědav.