Recenzie (91)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Nevím co jste chtěl sdělit pane Kubricku,ale plně vás chápu
Projekt Adam (2022)
Průměr, neurazí ani nenadchne..50%
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
McKenna Grace srdíčko celýho filmu, snaž se holka.. budeš hvězda
Nebezpečný sused (2008)
Samuel (Evi)L. Jackson.. prvotřídní zmrd
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Velká prdel, Radomil mě fakt dostal
Duna (2021)
Audiovizuální pornografie..mažte všichni chci vidět dvojku Dvouletý kinoabsťák mi to bohatě vynahradilo,chci víc
Čarodejnice (2020)
Roberte Roberte režii máš furt v paži,tak proč jsi tuhle volovinu nenechal někomu jinýmu a nenatočil zase nějakou pecku.Doufám že se ještě někdy dočkáme
Nezměrnost noci (2019)
3 a 1/2 Výborná atmosféra,kamera(mám pro dlouhý záběry slabost), zvuková složka a sympatická hlavní postava. Jen ten konec se někam vytratil
Tieň v oblakoch (2020)
Bože to byla chujovina, dobře natočená a s parádní hudbou, jenže pořád chujovina
Banda (2019) (seriál)
Druhou řadou potvrzeno.Je to šleha !