Recenzie (605)
Malá Miss Sunshine (2006)
R.I.P. Alan Arkin
Agrometal - Soutěž (2023) (epizóda)
Stačí přečíst jména tvůrců a účinkujících
Miliónové preteky (2001)
Konec to zabil v nejdebilnějším a nejtrapnějším duchu těch nejubožejších hollywoodských konců!!! Zkrátka k hovnu.Jinak smrtící gagy pomáhají tuhle frašku plnou známých tváří dostat lehounce nad průměr americký trapno - komedie.
Kancl (2005) (seriál)
Prvotřídní mokumentary žvanírna.Dlouho jsem obcházel a proč?Monstrprdel a prvotřídní trapárna v jednom.
Štyri levy (2010)
Prostě totální prdel... Příběh může být znepokojivý, možná pravdivý a tím pádem extrémně nebezpečný 😂 hlavně pro vaše andrpentýs
Zoo (2022) (seriál)
Další kafemlejnek na peníze, při němž si lidi dobrovolně gumujou mozky a myslí si, že Eva Burešová je Kristýna Vyprstilová atd.Zaráží mě vysoké hodnocení.
Párty Hárd (2019)
Berzerker - Fakt čtyři tvl?😂💩💩🐷🐷🤮🤦 Superdno 😂
Avatar: Cesta vody (2022)
Po včerejší 3D projekci můžu dnes s klidem říci, že Avatar ve mně nezanechal vůbec nic zvláštního.První díl byl revoluční v mnoha směrech (stejnou měrou klišoidní příběh ovšem),dvojka je vizuálně nádherná ,ale příběhově banální až to bolí.Forma pro mě není zdaleka všechno.Proto tři.
Gomora (2014) (seriál)
Natočit takovou parádu uprostřed Scampie!!!! nota bene na motivy knihy od Saviana,kterou dobře znají všechny zločinecké klany napříč planetou Zemí????Je to evidentně možný a je to naprosto famózní!!!Obrazovka ožívá, postavám věříte vše i to, že se jim věřit nedá!!!! Prostě parádní, uvěřitelný gangsterský opus v originálním balení Made in Italy.
Monstrum (2022) (seriál)
Hype jak zmrd!!