Recenzie (1 111)
The Owners (2020)
Najväčším hororovým prvkom filmu je "krásavica" Maisie Williams...
Hubieho Halloween (2020)
Každý film, kde nasadí Sandler šišlavý akcent, je průser. Ozaj nechápem, prečo si doteraz myslí, že je to vtipné.
La Llorona (2019)
Llorona, Llorona, spláchneme ťa do Hrona! 👎
Ted Lasso (2020) (seriál)
Hurá! Po dlhom čase konečne zase seriál, ktorý zvysoka sere (rozumej ignoruje) na hnutie LGBT, MeToo alebo Black Lives Matter. Niektoré Tedove hlášky sú na ucvrknutie. (Apple TV+ už objednalo 2. season)
Lovecraftova země - I Am. (2020) (epizóda)
V E07 (Afro Space Odyssey) sa už konečne dočkáme výroku, ktorý bol vlastne zámerným a potmehútsky dobre vyšpekulovaným posolstvom s cielenou podprahovou sugesciou celej tejto frašky: "I wanna kill white folks!".
Redcon-1 (2018)
Takto to dopadne, keď zombárnu točí Cheech & Chong...👎️
Ratchedová (2020) (seriál)
Ďalší LGBT sajrajt od Netflixu s kundolízačkami Paulson & Nixon. Nie, ďakujem!
Enola Holmesová (2020)
Feministická škola ju-jitsu v Londýne v 19.st... to jako vážne?!
Lovecraftova země - Meet Me in Daegu (2020) (epizóda)
Skôr než Lovecrafta mi to pripomína epizódu otrasnú (a už chvalabohu zrušenú) druhú season The Terror - Infamy. Treba dodať, že CGI pri premene Ruby v minulej časti mali oveľa lepšie prevedenie, než "ocasy" Ji-Ah tuná.