Recenzie (1 110)
Lockdown (2021)
Toto že režíroval Doug Liman? Ostuda! Chlape, radšej to prepíš na Alan Smithee.
Nádejná mladá žena (2020)
Carey Mulligan by rola sadla asi tak pred 15rokmi, dneska je už po "záručnej lehote".
Butchers (2020)
Nepozerateľné! Uff - Wrong Turn mix s Texasom bez všetkého, čo sa vám v týchto filmoch ľúbilo! Réžia, scenár, kamera, strih, "producent " v jednej osobe (už len to je varovanie) - Adrian, za toto "Walk of Fame" nevyhráš! Smutná bieda!
The Rental (2020)
Síce sa to v prvej polovici vlieklo ako sopel, ale prekvapivo ma to bavilo.
Prokletá vesnice (2019)
Indonézske horory mi nikdy nesadli a tento nie je výnimkou. Na môj vkus príliš málo hororové, skôr mystery.
Fukušima (2020)
-Na konééé. -Nemáme! -Tak utekajme! Po Černobyle tak trochu grc - a nebolo to radiáciou!
Tieň v oblakoch (2020)
By ma zaujímalo, jaký matroš na tom Zélande hulili?! Apropo... Moretz nie je "herečka"!
Výbuch (2020)
Katherine Langford by mala denne jesť aspoň o jednu pizzu menej...
Sladký domove! (2020) (seriál)
Videli ste niekedy Darabontovu The Mist podľa Kingovej novely? Ak áno, tak si zoberte, že tu máte opäť skupinku rôznorodých ľudí, ale miesto supermarketu tu máte panelák. Kto je zvyknutý na úletovosť ázijskej mangy alebo srdervúce vzlykanie a náreky v ázijskej kinematografii, ten už dopredu tuší čo ho čaká. Pridajte celkom slušné gore a nadupaný soundtrack (vo vypätých scénach vám bubienky rozvibruje pop, rock, techno, disko, poprípade chorálové skladby), vychádza mi z toho jemný nadpriemer. Chybičku vidím v niektorých odfláknutých CGI monštier (tlstý "Steroidman" Protein! - mini aj maxi verzia bola na facku).
Letuška (2020) (seriál)
Milá Kajly, tak toto ti určite nevydrží 12 season ako Theory. Trafená krava tentoraz svoju dojnú kravu nenašla. EDIT: no a dobrá správa prišla v januári 2024 - tretí let Letušky je už CANCELED!