Recenzie (1 111)
High Ground (2020)
Obrovské sklamanie! Námet sľuboval viac než prevedenie! Čakal som revenge jazdu, miesto toho tupé reči kto má na čo nárok...
Psycho Goreman (2020)
Ten dievčenský fracek bol ešte viac neznesiteľnejší a jebnutejší ako detské postavy v slovenských seriáloch, a to už je čo povedať!
Amonit (2020)
Sorry, filmom o lesbách a buzíkoch nikdy neprídem na chuť...
Mank (2020)
Budem stručný... je to hovno o hovne!
Divoký zoznam (2020)
oTRASNé RomCom, len pre zúfalcov!
30 strieborných (2020) (seriál)
Nápad sám o sebe špatný nebol, ale to spracovanie... Seriál sa od výborného začiatku postupne s pribúdajúcimi epizódami prepadá do scenáristického pekla (preboha, tá dejová linka s Talibanom, box MMX v Dolnej-Hornej bola dobrá haluz). No a záverečné 2 epizódy v hmle nie sú dokonca ani technicky zvládnuté. Úvodná titulková sekvencia je na parádu, zvyšok je blééé!
Smrť prichádza v bielom (2003)
Smrť príde od nudy pri pozeraní tohto filmu!
Good (2008)
Totálne zmrvený záver filmu, bez akejkoľvek pointy. Vraj podľa divadeľnej hry - na javisku by bol ten záver s piskotom...
Uteč - schovej se - bojuj (2020)
Scenár bol napísaný ešte v roku 1988 ako priame pokračovanie DieHard, ale keď si Bruce v scenári prečítal, že sa má jeho sekuriťák počúrať od strachu, z filmu radšej vycúval (dnes by si rád zahral aj takúto úlohu). Ho-Ho-Ho.
WandaVision - Pred živým publikom (2021) (epizóda)
Preboha, to čo bolo?