Recenzie (1 116)
Reacher (2022) (seriál)
Konečne poriadne sci-fi! Vrážd je tam jak na bežiacom páse a prípad vyšetruje partička fízlov z vidlákova... Bývalý model spodného prádla a príležitostné herecké poleno Ritchson tomu dáva ten správny šmrnc, hlavne keď si na potulkách nezabudne min 1x pro epizódu zvodne prezliecť upotené a zafúľané tričko... Jasné, že tunajšie zvlhnuté dievčiny chcú prídavok.
Peacemaker - Úplne nový vír (2022) (epizóda)
Preboha, miesto King Sharka z SS tu máme 200kg lesbického muflóna s prepichnutými nozdrami. Originálne!
Jigeum Uri Hakgyoneun (2022) (seriál)
Ufff... no mali to tam tí šikmookí haranti narvané. Láska, šikana a nezabudnúť zombi. Vzhľadom na to, že sem (čuduj sa svete) Netflix neobsadil negra, nebodaj belocha, bukvicu a lesbu, prvé 2 epizódy som tápal "who's who", bo boli jako by ich jedna mater mala. Ale furt sa mi lúbi, keď 15ročným faganom, odchovaných na klikoch v mobile, vkladajú do huby nietzeovské filozovstvá o zmysle sveta.
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 3: Ulice Mos Espa (2022) (epizóda)
Vesmírni Hell Angels na Vespách... WTF!
Ulička nočných môr (2021)
Jediné čo za niečo stálo bol vynikajúci dobový retro štýl. Ináč je to tuctový príbeh cirkusového ojebávača ala "madam Sibyla" z TV obrazovky. Viem si živo predstaviť, že aj dnes by mu päť zo šiestich Slovákov na tie parapsycho teatrálne žvásty skočili.
Ako som spoznala tvojho otca - Pilot (2022) (epizóda)
Samo o sebe už posledné seasons HIMYM stáli za prd. Ale prečo nedojiť mrtvú kravu... Tvorcovia by si mali naštudovať definíciu vtipu.
Vreskot (2022)
Jako ten pravý a najsámvätší expert ČSFD horror establishmentu udeľujem tomuto hokusu-pokusu 2*. Ujasnime si dve základné pravidlá a nevyvrátiteľné skutočnosti: 1-najlepšou časťou Vreskotu bola, je a bude paródia v Scary Movie (je smutné, že som videl všetky časti a v pamäti mi utkvelo akurát toto) 2-najlepším obsadením do role Ghostface by bola botoxová Courtney... Mám také neblahé tušenie, že sa s obživnutím série ešte stretneme...
Archive 81 (2022) (seriál)
Prečo sa (vraj "bu-bu" ...LMFAO) seriál volá zrovna Archív 81, a nie trebárs Haluz 6942/570 sa nedozvieme - napr. numerológ by z čísla 81 vydedukoval aj Hitler(8) Adolf(1)a Kaelego je vlastne... hmmm... v podstate ničím výnimočná okult srágora. Pre mňa jediné pozitívum - dozvedel som sa, že fakt existovala video kamera Fisher-Price PXL2000, ktorá dokázala robiť video záznam na audio kazetu. Kebyže na mieste výkonného producenta nefigurovalo meno Wan, ale Pišta Mrkvička, polovica ľudí by o to ani nezakopla a nemal by také premrštené hodnotenie. Dopozerať seriál mi trvalo niekoľko dní, zaspával som pri tom. Keď sa Visserem, spláchnem, tak v prdeli mi bude žiariť "Sonnenshine"! Kaelego sucks!
The Tragedy of Macbeth (2021)
Na jednu stranu chápem, že sa Joel snaží napraviť si svoju reputáciu u počerného obyvateľstva, keď do filmov so svojim bratom prakticky nikdy neobsadili žiadneho negra (všimli ste si?), na druhú stranu, prečo to preboha musel byť zrovna Macbeth, a nie napr. taký Othello (kde sa čudujem, že doteraz neobvinili nebohého Orsona z blackfacingu a film neni na indexe)... Shakespeare v takomto recitálovom prevedení funguje v divadle, ale pozerať to v bedne je morda 1. stupňa. Preto sa už neviem dočkať, keď sa nejaký borec chytí zfilmovať dajakú pecku od Pavla Országa Hviezdoslava.
Matka versus android (2021)
Ó Mamma Mia!