Recenzie (1 113)
Metaloví lordi (2022)
Keď chalani začnú vetu slovami "post death metal", a potom ju celkom vážne ukončia slovami Guns N' Roses, išiel som do kolien.
Cesta von (2022) (seriál)
Seriál má (nielen vďaka účasti Perrineaua) "slušne" našliapnuté v stopách najväčšieho ojebu v histórii TV - Lost (na čo naráža aj jedna epizóda s otázkou "Are we Dead?"). Neodkryl prakticky žiadnu kartu, ako jeleň ste prišli, ako jeleň odchádzate. Vzhľadom na záver season sa dá ľahko uhádnuť, že "teleportačný strom" bude len jednou z mnoha haluzí, ktoré ešte potencionálnych divákov čakajú. Mňa už nie.
The Sadness (2021)
Bohužiaľ, ja tunajšiu eufóriu podaktorých nadšencov nezdieľam. Z hľadiska gore tu totiž nie je nič (takmer), čo by ste nevideli v bežnej epizóde TWD (a to nie som fanda série). Krv tu síce strieka potokom, ale to je asi tak všetko. V niektorých "kľúčových" momentoch kamera cudne uhýba pohľad (scéna so sekerou, brúskou...). No a dejovo to tiež nie je žiadne terno - popis filmu by sa dal zhrnúť do jednej vety. Sklamanie.
The Virtuoso (2021)
Keď si Alžbetka Kornišová nevstúpi do svedomia, prestanú jej dávať aj takéto Béčka a jej špeky si čoskoro zahrajú reklamu na Michelin. Maximálne podpriemerný film s Hopkinsom, zrejme už trpiacim demenciou, keď sa pod toto podpísal.
Morbius (2022)
Morbidius... 💩 Paródia na upírske filmy, bohužiaľ aj Drakuloviny s Leslie Nielsenom boli zábavnejšie.
Cesta von - Broken Windows, Open Doors (2022) (epizóda)
Úplne zbytočná retrospektívna časť, z ktorej sme sa dozvedeli akurát tak, že neger má tradične za ženu blondýnku. Jáj a našiel talizmany... ale kde sa vzali... a sme na začiatku. Takže, keď túto časť preskočíte, ušetríte si 3/4hod čumenie doblba.
Sanitka (2022)
Ak tu niekto rieši aká je Sanitka pičovina tak asi zabudol na predchádzajúci Bayov 6Underground. Ja som nič neriešil a bavil sa.
Stratené mesto (2022)
Po "odchode" Jacka Trénera zrejme odišli aj obaja režiséri a film sa stal takmer nepozerateľným (táboráčik, taneček). Zaujímalo by ma dokedy bude "slečna" Bullock (pomaly 6 krížikov na krku) hrávať takéto romanticky zabuchnuté pičuríny... Neviem, prečo sa do tohto neobulo BLM - neger je tu zas za klasické fatass funny piggy! (ale hlavné, že qvóty sa splnli).
Halo - Kontakt (2022) (epizóda)
V podstate kópia Mandaloriana - len miesto Bejby Jódu tu je mongoloidná puča a môžete si tipnúť, kto je vám sympatickejší. CGI sú ozaj "ťip-ťop" - bohužial v merítku minulého storočia.
Černý krab (2022)
Nomii bola vlastne pekná v jednom filme - v "Nijakom"! A už sa niekto z vás korčuloval na zamrznutých morských 5 metrových vlnách?... Áno, je to horor sledovať! Pozitívum je, že Noomi ide film od filmu k strašidelnejšej frizúre - tak sa možno niekedy dočkáme ozaj scary remaku Exorzistu... Toto bolo sledovať trest Boží s odpychnutým rittbergerom a salchovom dokopy!