Recenzie (227)
Projekt Adam (2022)
To, co mohlo bejt parádní spielbergovský dobrodružství se totálně ztratilo v šedi Levyho rutinní režie, kterej prostě jen převádí scénář do obrazu bez jedinýho nápadu, vtipu nebo náznaku napětí... 5/10
Reacher (2022) (seriál)
Reacher sice vypadá tak jak má, ale ten televizní ultra lacinej look a nulová režie celou tuhle série sráží do vysílání někam mezi Walkera a Cobru 11.
Klan Gucci (2021)
Scénáristickej brak, kterej se nedá poslouchat ani jako kulisa při vaření, natož u toho sedět dvě a půl hodiny a čumět, jak ze sebe všichni tlačí ten italskej přízvuk... 4/10
See for Me (2021)
Výbornej thriller! Nepřináší sice nic novýho, ale technicky a režijně to nemá chybu a těch 90 minut je vyšponovanejch do maxima… 7,5/10
Turista (2022) (seriál)
Australský Fargo... 7/10
Injil (2021)
Jednoduchej ale strašně efektní kidnap napínák bez jedinýho hluchýho místa... 7,5/10
K zemi hleď! (2021)
I believe that‘s called a Bronteroc... 8/10
Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť (2021)
Nekoherentní filmovej průjem přisvícenej digitálním sluníčkem v každym rohu záběru, kterej fyzicky bolí sledovat i poslouchat. Ty tři tóny, složený nejspíš hloupou umělou inteligencí, skoro způsobujou krvácení zvukovodu... 1/10
Mil Colmillos (2021) (seriál)
V Kolumbii si jen tak mimochodem natočili svůj nepřiznanej Resident Evil, kdy hovno vlítne do větráku hned v půlce prvního dílu a začne strašnej jungle gore fest. Je to béčkový, občas trochu laciný, ale díky svojí intenzitě se to dá sjet na jeden zátah. Stejně jako poslední hra… 7/10
Blue Bayou (2021)
Pure indie filmařina natřískaná emocema od začátku do konce... 9/10