Recenzie (227)
Riceboy Sleeps (2022)
집에 가자... 10/10
Silent Night (2023)
Kinnaman ve svém tichém světě 30 minut truchlí, pak 30 minut cvičí a nakonec ze sebe robocopa tentokrát vyrobí sám. Akce není špatná, ale všechny ty neverbální peripetie, co k ní vedou, jsou hodně hloupý… 4/10
Kodaňský kovboj (2022) (seriál)
Albánský pasáci, srbská mafie, dánský dealeři, trochu kanibalismu a hodně mysticismu, to všechno v neonových barvách za zvuku synťáků. Klasickej Refn… 8/10
Osvobození (2022)
Fuqua prostě zase dokazuje, že neni talentovanej režisér a ani z takhle vážnýho téma není schopnej vytáhnout jakoukoliv emoci, vystavit děj nebo vytvořit aspoň náznak napětí. A pokud se mu to v nějaký scéně na chviličku povede, je to fuk, protože ten otřesnej color grading to stejně celý poblije… 4/10
Utíkej, miláčku, utíkej (2020)
Když je vám jasný, že točíte extrémní béčko, ale víte, jak to udělat zasraně stylově a máte koule na to přihodit ještě dámskej karate klub bojující proti prastarýmu zlu… 7,5/10
Athena (2022)
Dost možná nejintenzivnější filmovej zážitek roku s nejlíp zrežírovanýma jednozáběrovkama od Potomků lidí... 10/10
Lou (2022)
Málokdy se najde tak masivní scénáristickej průjem, kdy v podstatě každá věta, čin i akce jsou totální nesmysl... 3/10
Nie, nie (2022)
To, co Spielberg udělal v Čelistech s mořem, to Peele udělal v Nope s nebem. Mrak plující po obloze, ze kterýho jsou slyšet nářeky lidí v totální agonii nemá obdoby… 9/10
카터 (2022)
Poloamatérskej pokus o one take akčňák, kdy si parta kluků vzala nějaký gopro a laciný foťáky, nastavili všude závěrku na automat a snažili se bejt děsně cool. Že se jim ale půlka filmu seká jako prase už nikdo neřeší a ty rádoby skrytý střihy jsou až neuvěřitelně trapný... 3/10
Predátor: Korisť (2022)
Trachtenberg to dokázal a nevytvořil jen Predátora, kterej konečně naprosto nekompromisně trhá lidi i zvířata na hadry, ale natočil i skvělej a napínavej boj o přežití, ve kterym hlavní hrdince skutečně fandíte. "This is as far as you go"… 8/10