Recenzie (44)
Zrodila sa hviezda (2018)
Nemám slov! Nádhera!
Zbrusu Nový zákon (2015)
No.. příště už rozhodně ne. Bohužel jsem se zasmála všeho všudy 2x.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Já to miluji :)
Päťdesiat odtieňov čiernej (2016)
Trošku jsem se zasmála. Ale nechápu, proč tohle někdo točil.
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
TOP TOP TOP! Tim Burton je prostě miláček, který to umí. Neviděla jsem Sirotčinec naposledy a již teď se těším na pokračování.
Tajný život maznáčikov (2016)
Očekávání veliké. Dnes už mi to hlava ani nebere. Škoda. Nezanechalo to ani vzpomínku.
Nezhasínaj! (2016)
Prezentovalo se to jako nejlepší horor za poslední léta. Proboha proč? Totální propadák.
Lovec: Zimná vojna (2016)
Pár scén mě bavilo, závěrečná byla super, ale to je tak vše. Chápu proč Kirsten neřijala další natáčení. Je mi smutno z toho, že to takhle do*rali.
Lída Baarová (2016)
Já nerozumím tomu, proč se to nelíbí. Film jsem viděla už po 5té a klidně ho uvidím znova. Ač jsou některé části jaksi divné, rozhodně mi to dalo to co mělo.
Hľadá sa Dory (2016)
Kdo by je nemiloval?? Tenhle příběh navždy zůstane opravdu hodně oblíbený. A poznat druhou stranu bylo potřeba. Mušličková cesta byla přenádherná.