Recenzie (35)
Muž so železnou maskou (1998)
NAPROSTO DOKONALÉ obsazení je pouze jedním z důvodů proč se mi to tak líbí. Dobrá hudba, příběh a konec, u kterého jsem brečel, asi nejsem v tomhle ohledu adekvátní kritik, ale já tomu míň nedám!
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Tohle a ještě s Čerty nejsou žerty, jsou mé dva první filmy co nějak pamatuji a oba dodnes miluji. Tohle je prostě legenda, nejlepší světové sci-fi, už jen to co Lucas dokázal, tehdy v 77', ale o tom bych tady mohl psát do nekonečna. 5*
Jeho foter, to je lotor! (2004)
Druhý díl Jebalů, serie která (ne)štastně katapultovala Roberta DeNira na scénu komedie. Oproti jedničce, lehčí, milejší s větší dávkou těch "dobrých postav" viz. Dustin Hoffman, který působí opravdu skvěle. Ano ten by se pro samou dobrotu klidně rozdal :) A protože DeNirova mafiánská léta jsou nenávratně pryč, dám tomu filmu 4. Líbilo se :)
Indiana Jones a Chrám skazy (1984)
Když jsem byl malý, hrozně jsem to žral. Teď jsem větší a žeru to pořád. Celou trilogii + 4. díl. Ve všech je vyjímečný Harrison Ford, který je pro mě prostě bůh. Právě díky Indiana Jonesovi a taky kvůli Hanu Solovi. Já prostě nemám co vytknout. (ačkoliv bych asi mohl :) )
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Začnu zostra - :DDD- jde o vyjádření královské zábavy, kterou tento film produkuje, samozřejmě, je potřeba trochu odstupu, protože když ho člověk nemá, stěží se něčemu zasměje. Za zmínku stojí rozhodně scény jako souboj s černým rytířem, Lancelot a jeho vyvraždění hradu nebo třeba celý zbytek filmu. Dokážu pochopit, že toto není šálek kávy každého, ale tak je to snad s Britskými komediemi vždy, ne?
Magnólia (1999)
Koukali jsme na to asi v deseti lidech, jenom čtyři jsme vydrželi..a stálo to za to. Film je dlouhý a těžký, ale když o něm člověk zpětně přemýšlí, ukáže se, že jde o věc opravdu raritní a to je to co dělá dobrý film skvělým filmem!
Dannyho jedenástka (2001)
Skvělá věc, originální, zábavná a promyšlená(na rozdíl od pokračování) Andy Garcia v roli padoucha je skvělý Clooney byl pro Dannyho Oceana zrozen, nikde se mi nelíbil tolik, jako právě zde (pouze můj názor)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Nahláškovaný akčnák ve stylu 80. let se spoustou těch skvělých klišé. Pro mě je to po všech stránkách dokonalé, pokud pominu Dolfuv herecký výkon, jinak je to, ale přesně to, co od toho všichni čekají! 5*
Moje bláznivé dvojča (2011)
Měním hodnocení na 2 za Al Pacina, ale upřímně mi ho byl vážně líto.
Bláznivý pohreb (2010)
Zřejmě je to horší než britská klasika, ale já se u ni nudil. Mě se tohle líbili :)