Recenzie (113)
Prci, prci, prcičky (1999)
Klasika
Atentát v Ambassadore (2006)
Větší nudu jsem už dlouho nezažil.
Senna (2010)
Silný dokument. Viděl jsem prodlouženou verzi a rozhodně jsem se ani chvíli nenudil. Doporučuji všem F1 fandům. Marné komentáře: LINKIN
Život po živote (2009)
Dve za christinu ricci a jednu za skvele hrajiciho neesona. Jinak atmosfera kde nic tu nic.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
Tak mezi 3/4. Rozhodně lepší jak trojka ale proti prvnímu možná i druhýmu dílu je to jak nebe a dudy. Aspoň trochu napravena reputace.
Dospeláci (2010)
Pohodovej film kterej mel svetlý momenty ale rozhodně to mohlo bejt lepší. Průměr
Bulšit (2001)
Název odpovídá kvalitě
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Ja se vyborne bavil coz byl ucel tohoto filmu ktery splnil na jednicku :)
Ospalá diera (1999)
Jednoznacne nejlepsi role Chrise Walkena :)
Hlásateľ správ: Príbeh Rona Burgundyho (2004)
Nebýt docela trapného závěru s medvědy a psem dal bych i poslední hvězdičku.