Posledné recenzie (15)
Jan Palach (2018)
Ten film oplývá vynikajícím zvukem a solidním, nepatetickým vyprávěním. IMHO se tu naposledy takhle povedl Protektor.
Obávaný (2017)
Jako Annie Hallová, ale smutnější. Protagonista je smutný intelektuál snažící se komickými způsoby o autenticitu, zatímco Hazanavicius, historie, ani jeho mladá žena nestojí na jeho straně. Není to hluboký film a IMHO se kritika dá vést ve smyslu "povrchní napodobování vnějškových znaků Godardových filmů není opatřená žádným hlubším smyslem, ani další inovací", ale jako další příspěvek k subžánru "impotentní intelektuál prohrává v souboji s mocí/životem" za mě dobrý. Co bych si odpustil je závěrečné velmi explicitní odsouzení Godardovy pozdější tvorby jako ústupu umění před politikou. To rozdělení je moc povrchní.
Ohm Krüger (1941)
Dobrý zlý film.
Posledný denníček (15)
Nic než pravda
Nic než pravda mi padla do noty, jelikož právě čtu vtipnou knížku o kognitivní disonanci. Film je přehlídkou zlých lidí, kteří jsou dobří v okecávání a racionalizaci.