Recenzie (31)
Hellraiser: Inferno (2000)
Brilantní.....po všech stránkách.
Opravár (1996)
Ten film je divnej.....
Leví kráľ (1994)
Nádherný animáč, který (konečně) nedělá z dětí blbce.
Requiem za sen (2000)
Nejhorší půlhodina, jakou jsem kdy u filmu zažil. Na konci sem se hystericky smál a noc po tom byla opravdu dlouhá....Taky nechápu, jak je možné zahrát něco tak, jako Ellen Burstynová. Asi nějáky kouzla.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Když jsem tenhle film kdysi dávno viděl, říkal jsem si, jak by to bylo báječné, kdyby jeho režisérovi dali spoustu peněz, aby mohl natočit něco skutečně užasného . Zázraky se dějí.......
Kill Bill (2003)
Jenom by mě zajímalo, jak by reakce na stejný film vypadaly, kdyby ho natočil někdo jiný.
Esmeralda (1997) (seriál)
Tomu pokušení se nedá odolat... Díl který jsem zhlédl byl plný vášně, lásky a zrady, byl jsem ohromen. Své místo ve zlatém fondu televizní zábavy má Esmeralda už jisté.
Hráči na vinici Páně (1991)
Vynikající kniha a ač to nerad říkám, možná ještě lepší film.
Kult hákového kríža (1998)
Tak takhle si představuju poučný film, který by měli pouštět ve školách, aby si žáci uvědomili, že by "jsme na sebe měli být hodní"...a to je vlastně dobře.
Láska je láska (1998)
Ach jo, proč já se nenarodil jako holka...hezký, živý a přitom subtilní snímek, který uteče bohužel až příliš rychle.