Recenzie (379)
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Připravte se opět na klasický přiběh westernovek, dopadnutí padoucha, který má v tomto případě zálusk na poklad. O proti jiným dílům Vinetoua, je Poklad na stříbrném jezeře akčnější a bavil mě nejvíc. Takže můj TOP Mayovek.
Obeť: Lovec krvi (2007)
Laciný nepropracovaný příběh, ale koukatelný. Odvážný krvavý scény a nahá Lucy Liu má plus.
Pasca na rodičov (1998)
Nemám rád tzv. "rodinné komedie" ale Past na rodiče je opravdu povedený a dokonce i dvojitá porce mladičké Lindsay je zde okouzlující.
Mladí a neklidní (1973) (seriál)
Nudní a otravní.
Copak je to za vojáka... (1987)
Vzhůru dolů! Hodnocení nahoru!
Kult hákového kríža (1998)
Po čase vám zůstane v hlavě pár scén a brilantní výkon Edwarda Nortona. Film mě maximálně bavil, ale neměl moc, co by mě nutilo pro repete. O tom, že rodina je nejdůležitější, není třeba psát a jaký dopad může mít výchova a životní styl na člověka je také zřejmý. Takže to můžu okomentovat pouze myšlenkou, že zmrdi jsou nejen mezi černými ale i bílými. Jinak silný a dramatický příběh.
Taková normální holka (1999)
Klasický příběh, predvídatelný už od začátku, ale i tak film překvapí, nebo spíše potěší. Známý a sympatický herci. Viděno několikrát, ale vždy stejně pobaví.
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica (2005)
Pro mě nezáživný, ale s očima dítěte pěkná obrazová pohádka. Není dobrý srovnávat s Lotrem a HP, ač jde o dobrodružnou fantasy. Letopisy jsou přeci jen díky příběhu a výpravě pro nižší věkovou skupinu.
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Jak se mohl Fanánek zaprodat mezi takový stupidní selebrity, nepochopím. Soutěžní smysl vytlačuje obyčejná zábavuhodná šou, jakou člověk vidí o víkend na každým druhým TV programu a spolu s Bůčkem za moderátorským stolkem děla z pořadu nudnou záležitost. Byly tu mnohem lepší soutěže a kdyby tam aspoň pustili soutěžit normalní lidi, bylo by to napínavější a koukatelnější. Pak bych přidal i nějakou tu hvězdu.
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
Fakt docela slušná a vtipná kravina se Stillerem a Vaughnem. 6/10 Zasranej Chuck Norris :-D