Recenzie (379)
Ecce homo Homolka (1969)
Je to tak dementní až je to k smíchu.
Jízda (1994)
Snad první české road movie a hned jsem si film oblíbil. Ta volnost, klídeček a letní radovánky. Sice chlapy mají převahu ale Aňa si poradí :-)
Requiem pro panenku (1991)
Filmy Filipa Renče moc nemusím a Requiem pro panenku je jeho první a nejlepší.
Ukradená vzducholoď (1966)
Verneovky jsem měl rád malička a Ukradená vzducholoď byla má nejoblíbenější a snad i první, kterou jsem viděl.
Cesta do praveku (1955)
Efekty nicmoc, ale když vezmu v úvahu z jakého je to roku, pak smekám. Jako malej jsem Cestu do pravěku miloval a snad poprvé viděl dinosaury na plátně a dokonce v českém filmu. To si plný počet zaslouží.
Niekto to rád blond (2004)
Tak tuhle komedii s čokoládovými pány moc nemusím.
Chalani to tiež chcú... a stále (2002)
Trapárna.
Baby to chcú tiež... ale poriadne (2001)
Tak tohle němci neumí.
Forrest Gump (1994)
Tohle a nebojím se napsat veledílo s Hanksem bude top hodně dlouhou dobu.
Rain Man (1988)
Pouze výkon Hofmana jako autisty, lze považovat za geniální a za plný počet.