Recenzie (379)
Comeback (2008) (seriál)
Viděl jsem několik dílů a nechci hanit ale tenhle seriál mě nechytl, přijde mi to ubohý.
Sex v meste (1998) (seriál)
Celkově pohádka pro holky, názory vhodné pro feministky, vtipná pouze nadržená Samantha, pro mě uchvátná Charlotta, což je nejhezčí na seriálu.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Mr. Bean je to nejlepší z brirského humoru. To už Atkinsonovi nikdo neodpáře.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Jeden s oblíbených seriálů mého dětství, který mě opravdu chytil.
Nezvestní (2004) (seriál)
Ze začátku bych řekl, že jsem byl fanoušek, ale postupem dílů mě přestal bavit jak seriál, tak i herci.
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Sheena mám raději ve filmu ale i seriál zvládá v celku bravůrně, ale příliš mě neoslovil.
Sheena, kráľovná džungle (1984)
Ze starších filmu o nádherné přírodě si vybavím především krásku Tanyu na zebře.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Nejlepší seriál z nemocničního prostředí. Vtip je dokonalý a Hawkey je borec.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Asi nejlepší britský seriál. A ač moc britský humor nevyhledávám, tak na RD se dá koukat.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Pouze jen další nadprůměrný a zábavný sitcom.