Recenzie (379)
Jack, zabijak obrov (2013)
Čtyři * ale s odřenýma ušima. Jen proto, že jsem k tomu přistupoval jako k pohádce a ono tomu tak i je. Pěkně zmáknutá, v slušivých barvách, jen za postavu Jacka mohli vybrat někoho lepšího, než ulízanýho cucáka Houlta.
V zajatí osudu (2007)
Kdybych film hodnotil individuálně tak plným počtem i přes několik chyb. Skvělé herecké obsazení, slušivá hudba, zajímavý příběh. Začátek akční, ale vše se ubírá k slabšímu zato dramatickýmu konci. Dalo by se to poskládat líp. Leč musím hodnotit vedle podobných filmů a to pak musím být přísnější. Ale dám 4, protože tenhle typ skládanky mám rád a skoro vždy bezvadně funguje.
Elysium (2013)
Jak už tu zaznělo, moje první slova když jsem vycházel z kina byla: pěkně udělaná hovadinka. Čekal jsem jednodužší příběh, ale až tak přímočarej a klišovitý zas ne. Nezapoměli ani na pár vtípků a dramatický konec. Příběh není ani postaven na pevných logicky vypadajících základech, takže člověk je pouze nucen bez přemýšlení sledovat pěkné scenérie, efektní akce a přijmout příběh jaký je. Chtěl jsem dát 4*, ale jen to slušivé spracování nestačí a ani jsem nezaznamenal povznášející hlubší myšlenku při závěrečných titulcích.
V zajatí démonov (2013)
Ač jsem byl trochu zklamaný, tak je to za dlouhou dobu solidní horor. Otřelý příběh nebudu kritizovat, co taky vymýšlet nového? A pak rodinka nastěhující se do domu s temnou minulostí je sympatičtější děj, než parta mladých lidí ztracena v končinach, kde řádí masový vrah. Duchařiny mám rád a díky skvělým zvukům a šikovné kameře, které Wan přichystal, byly lekačky opravdu vydařené, že jsem sebou občas trhnul. Děsení pomalu gradovalo už od začátku, což je bod k dobru a i se zdálo, že bude konec skvělé finále. Ke své smůle se drastický konec nekonal, čímš si mohl zachránit celkový dojem. Nepochopil jsem zamotání do příběhu ten druhý s panenkou Annabelle, přišlo mě to zbytečný a raději se měl Wan věnovat hlavnímu příběhu, který by šel dotahnout do maxima. Jinak vedle zvuků a kamery, které byli tím nejsilnějším článkem filmu, pochvaluju akci a napěti, která byla obstojná. Nemohu dát plný počet, ale má našlápnuto na horor letošního roku.
Zdrojový kód (2011)
Jsem spokojen ač to není dokonalé. Sice je příběh jednodušší a máte pocit, že se pohybujete v jedné krabičce, ikdyž film vypráví o paralelním světě. Mohlo to být propracovanější, ale mě se to líbilo.
Pod kožou (2008)
Hnusilo se mi Costanzovo chování a jednání, což mi pokazilo, celkový dojem z filmu, který měl zajímavý námět, ale stupidní zpracování.
Sieť 2.0 (2006)
Síť se Sandrou Bullock byl dobrý film a trochu jsem se bál druhé verze. Oprávněně, neboť Turecké pokračování byla vážně hovadina.
Láska za jiných okolností (2009) (TV film)
V celku zábavná kravina.
Předvečer zkázy (2013) (TV film)
Zbytečně dlouhá nudná záležitost. Je to blbost už od začátku.
Nekecaj a pádluj! (2004)
Průměrný až hanba. Film nemá nic co by zaujalo na delší dobu, než je stopáž.