Recenzie (1 046)
Fritz Lang mezi námi (2016)
Hutná atmosféra vtáhne a nepustí.
Vlkolak (2010)
Pokus o remake klasiky. I přes hvězdné obsazení a digitální triky je to pitoreskní romantické béčko, až céčko, které ocení spíš milovníci vintage hororu, než bežný divák či žánrový fanoušek. Možná kdyby to natočili Španělé, bylo by to to pravé ořechové.
Ponorka (1981)
Film, u kterého přemýšlím nad pojetím válečného filmu točeného na Západě (přesněji v USA) a na Východě. Je jasné, že v Hollywoodu by to neprošlo. P.S.: Jinak geniální soundtrack.
Pán času - The Day of the Doctor (2013) (epizóda)
Chytrá mýdlová opera. Je to protimluw?
Nexus (1994)
Tak toto je opravdu perla. Zajímavý komentář: Mi Nü-Chai.
Samorost (1983)
TV film mírně kritický k tehdejším poměrům. Do očí bijící genderová nerovnost - na záchytce svlíknuli mladou Žilkovou, Lasica neukázal ani zadek. :-)
Víchor 3 (2017)
Romantická nerealistická ždímačka emocí s environmentálním přesahem. Girls in action - romantika, koně, svoboda. Ideální cílovkou jsou slečny 9-15 let. I když občas to bylo za hranou kýče, bral jsem to jako pohádku o dívce a jejím koni a docela jsem si to užil. Záběry koňů a přírody jsou nádherné. Kladem je i humorné odlehčení a dojemné momenty. Herci občas toporní. Filmu by prospělo dopilovat příběh k větší uvěřitelnosti.
Pestrý život jedné kočky (1990) (seriál)
Trochu to připomíná Kocoura Damiána, ale je to výrazně slabší.
Bolest (2017)
Pohled do duše přeživších. Ideální film na oslavy výročí vítězství.
Ashley O - On a Roll (2019) (hudobný videoklip)
S ohledem na kultovní Black Mirror a záměrnou stupiditu klipu nemůžu jít níž.:-)