Recenzie (106)
Tekken - Boj o život (2010)
Strašné zprznění herní předlohy .... Děj je vytrženej z kontextu chce ho to víc rozvést . Trochu zpestřit zápasy a udělat je delší a propracovanější přece jen to by měla být podstata Tekkenu . Je to hloupé a předvídatelné . Bohužel nebylo vidět bojovat polovinu zápasníků . Jedna hvězda za snahu zfilmovat úžasnou hru a druhá za krásný pohled na Kelly Overton jinak není co chválit :(
Superliek (1998)
Vtipná komedie se zajímavým příběhem .. je originální a určitě se budete smát 75% filmu ...Marlon Wayans to zahrál naprosto úžasně ty pohyby a obličeje prostě bomba ... Možná se na to nemuselo tolik tlačit a děj se mohl trochu uvolnit aby nebyl místy tak křečovitý ale jinak dobré ;)
Playboy z prváku (2004)
A další komedie z vejšky proč ne je to přece jen vděčné téma sice ztoho nikdy nevznikne žádný extra hit ale většinou to alespoň dobře pobaví .. V tohle případě jde o kluka co z počátku chce dostt do postele jednu krásnou dívku a aby se mu to povedlo musí se vydávat za gaye shodou náhod je jeho spolubydlící skrytý gay co ho miluje a na konci uvidíte nepříliš zajímavé rozuzlení kde se každý ke všemu přizná . Zkrátka uvidíte co jsou schopný chlapi udělat aby dostalý sexy hoku do postele ;)
Protivné baby 2 (2011) (TV film)
Jednička byla příšerná a tohle je ještě stokrát horší . Bez nápadu a děje naprosto nic čemu by se dalo zasmát ani o tom není co napsat propadák !!!
Prvý alebo druhý (2010)
Na to jak jednoduchá romantická komedie s ne příliš převratným scénářem to je , tak to režisér podal až moc obtížně a zamotaně . Strašně se překrývá hlavní děj s těmi vedlejšími které by měli hlavní děj obohacovat né od něho odvádět pozornost . Bohužel dost nezvládnuté ... škoda protože obsazení je dobré a děj jinak podaný by mohl dobře zaujmout :/
40 rokov panic (2005)
Pořád si nejsem jistý jestli dát hvězdy dvě a nebo tři . Je to chvílemi zajímavé a zábavné ale musím říct že většinou i dost nudné a bezduché . Chyběla tomu jiskra . Bylo to moc dlouhé a celé rozhovory byli podle mě dost natažené a nudné a to filmu určitě nepřidalo . Ale na druhou stranu je Steve Carell simpaťák smolař a film jak jsem se bál naštěstí neupadá do naprosté trapnosti i když tam je patrných pár náběhů . No myslím že na nudný večer dkyž už vám žádný film nezbývá může pobavit i tohle ;)
Neprijatý? Fpoho! (2006)
Komedií z vejšky je hromada ale tohle je originál . Parta mladých se nedostane na vejšku ale rodičům tvrdí že ano tak si pronajmou starou budovu psychiatrie , trochu jí zrekonstruují a vydávají za svou školu . Jenže z malé lži se stane velký problém když se na školu přihlásí stovky lidí kteří se nikam nedostali a tato "škola" je nedopatřením přijala . Pak už se to rozjíždí parta mladých začne budovat vlastní školu :D plné zvratů a problémů ale nakonec vše dobře dopadne :) však uvidíte sami ;)
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Čekal jsem tak dokonalý film až jsem z tohohle nezáživného výsledku byl velice zklamaný . Má to sice jistý nápad a myšlenku ale nepovedlo se jí zpracovat takže mě už v polovině filmu přepadal spánek , mohlo by to být tedy o dost kratší protože na to jak bezduchý je děj tak je až moc natažený . Zkrátka dvě hvězdy jsou za Ledgera, Deppa a Farrella jinak to byla naprostá splácanina :/
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Jim prostě vždy pobaví a zvedne náladu .. Další naprosto ztřeštěný film s dobrým nápadem . Tenhle film vás nenutí vůbec přemýšlet a chce vás jen pobavit naprosto jednoduchým humorem tak proč se občas pořádně nezasmát ;)
Vrahúni (2010)
Naprosto neoriginální stupidita ! On je nějký agent/vrah nebo co vůbec a ona o tom neví a dozví se to až po třech letech manželství když na něj vypíšou odměnu shodou náhod ona je zrovna těhotná a ještě větší náhodou její otec je jeden z lidí co ho chce zabít ... ale on není jediný ona totiž polovina města jsou vrahové co chtějí shrábnout odměnu .... Otřesný příběh bez špetky kreativity a i když se snažili ani moc vtipné to není až asi na dvě povedené scény . Herecké obsazení je sice zajímavé ale na tenhle film jich byla škoda ;/